Tervetuloa mukaan lasten ja perheiden toimintaan!

Seurakuntamme varhaiskasvatus ja perhetyö on laaja-alaista, monipuolista toimintaa lasten ja heidän perheidensä parissa. Siihen kuuluvat kerhot, muskarit, retket, leirit, kirkkohetket ja juhlat. Tutustu toimintaan alasivujen kautta.

Welcome to join our family activities!
Our parish has a lot to offer to families and children. There is a variety of activities available, for example family clubs (perhekerho) and music (muskari). We also have different events where families can gather together to sing, chat and play.

Seuraa meitä eri verkkopalveluissa!
Follow us on our social media accounts!

Facebook Tapiolan seurakunnan lapset ja perheet - tapahtumamainontaa, teemaviikkoja, kuulumisia

Youtube Siunauksen sadetta - laululeikkivideoita, kirkkohetkiä, Nalle Vintiö-videoita

Instagram @siunauksensadetta - tapahtumamainontaa, teemaviikkoja, kuulumisia

There you can find more information on what’s going on at the moment (events, weekly activities etc.)

Haluaisitko postia?

Seurakunnan uutiskirje lasten ja perheiden toiminnasta. Liity listalle: anna-kaisa.puranen@evl.fi

Kirjepyhäkoulussa saat sähköpostitse kirjeen, joka käsittelee Raamatun kertomusta tai kirkkovuoden juhlapyhää. Kirjepyhäkoulu on suunnattu noin 3-8-vuotiaille. Kirjeet sisältävät hartausosuuden ja jotakin mukavaa tehtävää. Saat noin seitsemän kirjettä vuodessa.

Kirjepyhäkoulu on Espoon seurakuntien yhteinen.

Liity sähköpostilistalle laittamalla viesti osoitteeseen: anna-kaisa.puranen@evl.fi

seurakuntapastori, varhaiskasvatustiimin esihenkilö
Tapiolan seurakunta