Seurakunnan tapahtumat

Toiminnan osalta seuraamme viranomaisten ohjeistuksia kokoontumisrajoitusten suhteen. Ajantaisimmat tiedot löydät allaolevasta tapahtumalistauksesta.

Tapiolan kirkko on seurakuntalaisiaan varten. Katso alapuolelta tapahtumavinkit siitä, mitä kirkolla juuri nyt tapahtuu. Muista myös seurata kotiin jaettavan seurakuntalehden Kirkko ja kaupunginLinkki avautuu uudessa välilehdessä menoliitettä sekä Tapiolan seurakunnan Facebook-sivuaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tapiolan seurakunnassa on pajon erilaisia ryhmiä, jotka kokoavat yhteen seurakuntalaisia. Etsi itsellesi mieluisat ryhmät on koottu alasivuillemme teemoittain.

Bless. -iltojen logo, värielementtejä ja teksti BLESS.
BLESS. -illat on nuorten aikuisten yhteisö, joka kokoontuu Tapiolan kirkolla joka toinen sunnuntai.

Tapiolan seurakunnan matkat ja retket

Retki merelliseen Kotkaan

Kiertoajelu ja kävelykierros tiistaina 21.5.2024

Lämpimästi tervetuloa seurakuntaretkelle merelliseen Kotkaan tiistaina 21.5.2024. Vierailemme Merikeskus Vellamossa, nautimme yhdessä lounaan, pääsemme opastetulle kiertoajelulle bussilla ja kävelykierrokselle Sapokan vehreään vesipuistoon. Päiväkahvit nautimme kahvila Keisarin HerkkuAitassa. Samalla on mahdollisuus nauttia hetki Langinkosken kuohuista ja jokiluonnosta keisarillisen kalastusmajan pihapiirissä. Ennen kotimatkaa ehdimme vielä vierailemaan Kotkan ortodoksisessa pyhän Nikolaoksen kirkossa, jonka opas esittelee meille.

Ohjelma ja aikataulu
· Bussi lähtee klo 8.30 hotelli Tapiola Gardenin edestä
· opastettu kierros Merikeskus Vellamossa
· Buffetlounas, ravintola Laakonki
· Opastettu kiertoajelu bussilla Kotkassa ja kävelykierros Sapokan puistossa
· Päiväkahvit kahvila Keisarin HerkkuAitassa
· Vierailu ja opastus pyhän Nikolaoksen ortodoksikirkossa
· Paluu hotelli Tapiola Gardenin eteen noin klo 18.30

Hinta: 50 euroa, laskutetaan matkan jälkeen.

Sitovat ilmoittautumiset ja lisätietoja: 29.4.–3.5. ja 6.–10.5. klo 9–11 välillä soittamalla Malle Münterille puh. 040 755 6797. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kuva Harri Tarvainen / Cursor Oy ©

***

Lapsiperheiden leireistä löydät tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Kouluikäisten leirit löydät tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä