Seikkailurippikoulu

Tervetuloa mukaan Seikkailuriparille! Tältä sivulta voit tarkistaa riparimme kevään tapaamisten ajankohdat sekä työntekijöiden yhteystiedot. Kaikki kevään aikana lähetetyt kirjeet tulevat myös ladattavana tiedostona tämän sivun alalailtaan.

"Mulle ripari oli ihan yks parhaista jutuista kesällä ja seikkailuripari oli tosi hyvä vaihtoehto koska ne kaikki aktiviteetit oli super kivoja! Kiva muisto olis vaikkapa se, kun hypättiin vaatteet päällä järveen. Sanokaa tuleville seikkailuriparilaisille että ehdottomasti kannattaa lähteä, omasta mielestä paljon parempi vaihtoehto normi riparille! :)" - Siiri, seikkailuriparilainen kesältä 2021

"Ripari oli yksi elämäni ikimuistoisimmista kokemuksistani, muistelen sitä yhä hymy huulessa. Riparilla meillä oli tiivis porukka ja koimme seikkailut yhdessä kukaan ei ollut yksin. Tylsää hetkeä riparilla ei ollut, yhdessä tekeminen sai kaikesta hauskaa. Ensi vuoden seikkailijoita haluaisin kannusta olemaan oma itsensä, tutustumaan rohkeasti kaikkiin ripari kavereihin ja ennen kaikkea ottamaan kaikki irti seikkailusta johon olette lähdössä." - Verneri, seikkailuriparilainen kesältä 2021

Rippikoulun tärkeät päivämäärät:

• 8.2. klo 17-19 ryhmän oma tapaaminen Pitäjäntuvalla (punainen puurakennus Espoon tuomiokirkon pihapiirissä)
  • 8.3. klo 17-19 ryhmän oma tapaaminen Pitäjäntuvalla
  • 21.5. klo 13.30 ryhmän oma tapaaminen ja klo 15-16 Rippikoulukirkko Suvelan kappelilla (Kirstintie 24)
  • 25.5. klo 18-20 vanhempien ja nuorten ilta Suvelan kappelilla (Kirstintie 24)
  • 7.6. klo 12-16.30 ryhmän oman tapaaminen Suvelan kappelilla
  • 12.6. klo 10-11 messu tuomiokirkossa
  • 14.-21.6. leirijakso
  • 28.6. klo 15-17 ryhmän oma tapaaminen Suvelan kappelilla
  • 1.7. klo 11-13.30 konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus tuomiokirkossa
  • 2.7. klo 10-11.30 konfirmaatio tuomiokirkossa

Ohjaajat

Olen Sanna ja työskentelen nuorisotyönohjaajana Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa. Odotan kovasti yhteista ripariamme, ja toivon, että tästä tulee ikimuistoinen matka meille kaikille. Olen kotoisin Kuusamosta, joten saatte leirille mukaan yhden paikallisen! Tykkään lukea kirjoja, kulkea luonnossa, ommella ja neuloa sekä nauttia hyvästä ruuasta. Odotan kovasti, että tapaamme!

Sanna Ylitolonen
sanna.ylitolonen@evl.fi
050 569 0140

Moi! Olen Vilppu Huomo ja seikkailuriparilla pappina. On mukava lähteä vetämään seikkailuriparia. Tykkään viettää aikaa luonnossa ja seikkailuripari antaa siihen hienon mahdollisuuden. Kuulen usein ihmisiltä, että olen rauhallinen. Vapaa-aikani kuluu juoksun, opiskelun ja musiikin parissa. Toivon, että riparilla jokaisella voisi olla kokemus, että tulee hyväksytyksi omana itsenään. Ajattelen myös, että teemme riparin yhdessä. Toivon siis, että teemme seikkailuriparista mahtavan.

Vilppu Huomo
vilppu.huomo@evl.fi
050 342 5219

Moikka! Mun nimi on Mirka ja työskentelen päätyökseni päiväkodissa Itä-Helsingissä. Toiselta ammatiltani olen liikuntaneuvoja. Lähden kausityöntekijäksi Seikkailuriparille ja ihan huippua, että just sä oot lähdössä sinne myös! Meille tulee varmasti mahtava ripari! Odotan innolla yhteistä leirijaksoamme kesäisessä Kuusamossa! Kiva päästä tutustumaan sinuun. Itse tykkään tehdä käsitöitä, luonnossa liikkumisesta, valokuvauksesta ja urheilusta. Lähde avoimin mielin tälle ainutlaatuiselle matkalle rippikouluun! :) Nähdään!

Mirka Salo

Seikkailuriparin 1. kirje