Kaksi koululaista pelaa pöytäfudista.
Harrastuskerhoissa pääsee kokeilemaan eri juttuja. Koodailusta kokkailuun! Kuva: J. Laukkanen.

Koululaisten harrastekerhot ja -kurssit

Harrastuksia joka lähtöön!

Seurakunnan kerhot ja kurssit eivät maksa mitään. Kerran viikossa kokoontuvia kerhoja ja kursseja ohjaavat nuoret ja nuoret aikuiset. Yhdessä tekemisen lisäksi kerhojen ja kurssikertojen alussa tai lopussa vietetään lyhyt hartaus.

Kerhokausi kevät 2024

Kerhokausi alkaa 15.1.2024, ja päättäyy ennen vappua. Tiedotamme tarkan päättymisajankohdan kevään aikana.

talvilomalla (19.-23.2.2024.) ei ole kerhoja

Ohjelmointikerho 4.-8.-luokkalaisille

Tule kokeilemaan koodausta! Aiempaa osaamista ei tarvitse olla, riittää että on kiinnostusta opetella ohjelmointia.

Koodauskerho 4.-8.-luokkalaisille maanantaisin klo 18-19.30 nuorisotila Siivessä (Alberganesplanadi 1).

Ilmoittaudu ohjelmointikerhoon tästä.

Kevätkaudella ei ole alkamassa uusia kerhoja, ohjelmointikerho jatkuu syksyltä. Kerhoon voi ilmoittautua myös uusia kerholaisia. Kerhossa on 15.12. yksi vapaa paikka, ja myös jonoon voi ilmoittautua.

Kuvassa kaksi koululaista keskustelee.

nuorisotyönohjaaja
Leppävaaran seurakunta