Saapas

Jos kohtaat kadulla tuollaisia oranssiliivisiä tyyppejä, meitä ei tarvitse pelätä. Meille voit tulla juttelemaan ja moikkaamaan, vaikka ei olisi mitään hätää.

Saapas on etsivää nuorisotyötä, joka toteutetaan perjantai-iltaisin ja juhlapyhien aattoina nuorten kokoontumispaikoilla. Toimintaa toteuttavat vapaaehtoiset aikuiset nuorisotyönohjaajien johdolla. Saappaat juttelevat nuorten kanssa ja tarvittaessa annetaan myös ensiapua. Saapasvapaaehtoiselta edellytetään täysi-ikäisyyttä ja halua kuunnella ja kohdata nuoria heidän ehdoillaan.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö Espoon Saappaassa? Kysy lisää tai ilmoittaudu mukaan.

Koulutus on ilmainen, eikä velvoita osallistumaan päivystyksiin.

Tiedustelut Aura Karjalainen

NettiSaapas aloitti Espoossa syksyllä 2021. Päivystämme noin joka toinen viikko Tiktokissa, Instagramissa, YouTubessa sekä Saapaschatissä. NettiSaapas on etsivää nuorisotyötä verkossa. Kiinnostaako olla mukana nuorten elämässä myös verkossa?

Jos haluat mukaan Saappaaseen, laita viestiä Auralle.

Saapas Espoo

Erityisnuorisotyönohjaaja
Leppävaaran seurakunta
Veräjäkallionkatu 2