Kouluyhteistyö

Tapiolan seurakunta tekee monenlaista yhteistyötä alueen ala- ja yläkoulujen sekä lukioiden kanssa. Yhteistyö perustuu Kumppanuuden korit -malliin sekä Espoon kaupungin sivistystoimen ja Espoon seurakuntayhtymän kouluyhteistyösopimukseen, jota on viimeksi tarkistettu vuonna 2021. Tapiolassa yhteistyötä tehdään muun muassa yleissivistävien päivänavausten, välituntipäivystysten, koulukirkkojen ja ryhmäytysten ja ryhmätyötaitojen vahvistamisen muodossa.

Lisätietoja Kumppanuuden koreista: https://koulujakirkko.evl.fi/kumppanuuden-korit/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja yhteistyösopimuksesta saa Espoon seurakuntayhtymän kasvatuksen asiantuntija Tiina Hänniseltä, tiina.hanninen@evl.fi.

Moikka opettaja!

Tapiolan seurakunta tarjoaa käyttöösi monenlaisia oppituntipaketteja uskonnonopetuksen tueksi.
Osa tunneista sopii myös koko luokalle uskontokunnasta riippumatta.
Katso oppituntipaketit ja ole meihin yhteydessä.

OPPITUNTIPAKETIT

Nuorisotyönohjaaja
Tapiolan seurakunta
Kirkkopolku 6