Nuorten leirit

Yhdessäoloa, tekemistä ja olemista, ulkoilua, pelejä ja leikkejä, seikkailuja, elämyksiä, hartauksia, saunomista, laulamista, leirinuotioita ja monenlaista muuta - sitä on nuorten leirit!

Nuorten leirejä on monenlaisia. Osa leireistä liittyy koulutuksiin, toiset taas ovat avoimia kaikille nuorille.

Viikonloppuleirit maksavat yleensä 35euroa. Leirimaksu sisältää kuljetuksen, ohjelman, majoituksen, ruokailut ja toissijaisen vakuutuksen. Leirimaksusta voi tarvittaessa hakea maksuvapautusta. Leirit laskutetaan pääsääntöisesti leirin jälkeen. Ilmoittautuminen leireille on sitova ja peruutukset leiriviikolla vain sairaustapauksissa tai muuten erittäin painavasta syystä. Muussa tapauksessa laskutamme leirimaksun, koska kulut leiristä ovat jo muodostuneet.

Leireillä pääsee toteuttamaan itseään, etsimään vastauksia elämän suuriin ja pieniin kysymyksiin sekä kohtaamaan Jumalan hartauksissa. Tietysti siellä on myös erinomaista seuraa ja hyvää ruokaa.

Seuraavat leirit:

ROK-leiri 2.-4.2.2024 Velskola (tarkoitettu ensimmäisen JA toisen vuoden isosille)

Tiimileiri 3.-5.5.2024 Hvittorp (tarkoitettu kaikille isosille ja leiriavustajille jotka ovat lähdössä kesällä leirille)

Lettupannuja nuotiolla

nuorisotyönohjaaja