Espoon seurakuntien uudet verkkosivut avattu

Erityisesti tapahtumakalenterin toivotaan palvelevan kävijöitä aiempaa paremmin. Sivusto toimii nyt myös mobiililaitteilla. Verkkoalusta on koko kirkon yhteinen Lukkari-järjestelmä.

Espoon seurakuntien uusi verkkosivusto on avattu . Sivusto on rakennettu kirkon yhteiselle Lukkari-alustalle.

Sivustolla on kiinnitetty huomioita erityisesti tapahtumakalenterin toimintaan. Kalenteri on paremmin esillä ja hakutoiminnot nopeampia. Kalenterista löytyvät nimenomaan kertaluontoiset tapahtumat kuten konsertit, messut. Säännöllisen, viikoittain toistuvan ryhmätoiminnan aikataulut löytyvät sekä Tule mukaan -osiosta että seurakuntien omista osioista.

Pääosa valikoista on Espoon seurakuntien yhteisiä. Esimerkiksi Apua ja tukea -osastosta saa tietoa kaikista Espoon seurakuntien tukipalveluista. Seurakuntien omista osioista löytyy koottuna tiedot aina kyseisen seurakunnan toiminnasta ja palveluista.

Info ja asiointi -osiosta löytyvät seurakuntien palvelukeskuksen tarjoamat palvelut ja seurakuntatoimistojen yhteystiedot. Lisäksi tarjolla on perustietoa Espoon seurakunnista ja seurakuntayhtymän virastosta.

Suomenkielisellä sivustolla on esillä viiden suomenkielisen seurakunnan sekä seurakuntayhtymän toiminta. Ruotsinkielinen sivusto kattaa Esbo svenska församingin ja seurakuntayhtymän. Lisäksi löytyy pieni englanninkielinen osio, jossa on perustiedot Espoon seurakunnista.

Sivuston käyttäjiltä toivotaan palautetta sen toimivuudesta ja mahdollisista ongelmista. Palautetta voi antaa sivuilla olevan palautekyselyn kautta.

2017-11-14 08:30:00.0