Yhteisessä työssä

Espoonlahden seurakuntaan rakennetaan yhteisöllistä jumalanpalveluselämää yhteisessä työssä Verkosto-jumalanpalvelusyhteisön kanssa. Tiedustelut: aikuistyön sihteeri Inkeri Oinonen tai pastori Topi Haarlaa.

www.verkosto.net

Church Center -appin kautta voit ilmoittautua mm. jos sinulta puuttuu pienryhmä tai haluat vapaaehtoiseksi.

Yhteisömessu yhteisessä työssä Verkoston kanssa,
su klo 16 Espoonlahden kirkko, Kipparinkatu 8, su 2.6. asti.
Yhteisöllinen, vapaamuotoinen messu. Etkot klo 15.30 alkaen. Messun jälkeen keittoruokailu. Messun aikana lapsille pyhäkoulu ikäryhmittäin.

Messy Church su 28.4. klo 16
Espoonlahden kirkko, Kipparinkatu 8
Kaikenikäisten kirkkohetki, jossa toimintapisteitä ja kertomushetki. Keittoruokailu.

Etsitkö pienryhmää.
Ilmoittaudu Church Center -appin kautta.

Fellowship ja Praise Party mainoskuva. Pimeyttä, värivaloja...

Fellowship & Dance Party

Kansainvälinen yhteysilta

Soukan kappelissa, Soukankuja 3
lauantai 27.1., 9.3., 13.4. ja 18.5. klo 17

Welcome to our international evening of fellowship: discussion, food, music and dance.

Rakennamme kulttuurien välistä yhteisöä Espoonlahden seurakunnan yhteydessä.

Building an intercultural community in connection with Espoonlahti Lutheran Church.

Iloitaan hyvän musiikin parissa, rukoillaan, tanssitaan ja ylistetään Jumalaa. Tarjolla syötävää, kahvia ja teetä. Dj soittaa parasta gospel, praise, christian dance musiikkia.

International Praise Party - Let´s celebrate with good music, praying, dancing and praising God!

Tied. Jukka Pelkonen, 040 580 4416, www.facebook.com/Espoonlahtifellowship

aikuistyön sihteeri, diakoni