Palkkiot

Lue tämän sivun ohjeet ja toimi niiden mukaan!

1. Tilaa verokortti
    • Kirjaudu OmaVeroon
    • Valitse Toiminnot-kohdasta Verokortit ja ennakkovero
    • Paina ”Tilaa uusi verokorrti”
    • Tarkista, että asiakastiedot ovat oikein, jos ne ovat oikein paina jatka
    • täytä tuolotietosi oikein ja siirry seuraavan vaiheeseen
    • Täydennä muut tulosi kuin palkka, jos niitä on. näitä ovat esim työpuhelin tai opintoraha. tämän jälkeen siirry seuraavaan vaiheeseen.
    • täydennä mahdolliset vähennykset, kuten matkakustannukset työpaikalle. tämän tehtyäsi siirry seuraavaan vaiheeseen.
    • valitse verokortin voimaantulopäivä ja toimitus tapa.
    • tarkista tietosi ennen kuin lähetät ne.
    • kun olet tarkistanut tietosi paina ”Lähetä”
  2. Tulosta Palkkiolasku
  3. Täytä henkilötiedot
  4. Tehtävänimike kohtaan tulee esim. – ”Kerhonohjaaja” / paikka jossa kehoa pidät ja ET SRK – ”1. / 2. / 3. / 4. Isonen” ja ET SRK
  5. Verokortti kohdassa rastita oikea vaihtoehto
    • Liitetään oheen = sinulla on verokortti jonka lähetät palkkiolaskun mukana (Voit tilata verokortin täältä)
    • Lähetetty aikaisemmin… = olet lähettänyt verokortin jo tänä vuonna (Olet ollut kerhonohjaaja jo viime keväänä tai olet ollut isosena kesän riparilla tai lasten leirillä, ja olet hakenut näistä palkkiot).
  6. Päiväys kohtaan laitetaan esim. – rippikoululeirin päivämäärät – päivä jolloin olet kerhoa pitänyt. Jokainen kerhokerta on laitettava omalle riville. Voit laskuttaa kerhoista jotka olet pitänyt. Mikäli olet ollut pois tai sairaana et voi näistä kerhoista laskuttaa. Et voi myöskään laskuttaa tulevia kerhoja ennakkoon.
  7. Palkkion peruste kohtaan kirjoitetaan esim. – rippikoululeiri Hvittorp I – kerhon nimi
  8. Palkkio kohtaan summa
    • Kokkikerhot jotka kestävät 1,5 tuntia maksetaan 2 tuntia
    • Apukerhonohjaajan palkkio 4€ / tunti
    • 1-vuoden kerhonohjaajan palkkio 5€ / tunti
    • 2-vuoden kerhonohjaajan palkkio 6€ / tunti
    • 3-vuoden kerhonohjaajan palkkio 7€ / tunti
    • 4-vuoden kerhonohjaajan palkkio 8€ / tunti
    • 18-vuotias yksin kerhoa ohjaavan palkkio 11€ / tunti
  9. Selvitys suoritetusta matkasta kohtaan matkan alku – kerhopaikka – loppu paikka
    • Maksamme korvauksen jos matkaa kerhopaikalle on yli 2 kilometriä ja sinulla ei ole matkakorttissa kautta (siis et maksa matkasta ylimääräistä). Poikkeuksena ovat henkilöt jotka tulevat kuntarajan takaa, heille matkat maksetaan.
  10. Matkakustannukset kohtaan merkitään yhteenlaskettu matkakustannus
    • Matkakorvaus on 7-16 -vuotiailta 1,60 € per suunta, aikuiselta 3,10 € per suunta
  11. Laske summat yhteen
  12. Laita päiväys ja allekirjoita lomake kuivamustekynällä. EI LYIJYKYNÄLLÄ!
  13. Jos tarvitset apua, kysy sitä rohkeasti meiltä työntekijöiltä tai vanhemmalta kerhonohjaajalta.

Palkkiokaavake toimitetaan kerhosta tai rippikoulusta vastaavalle työntekijälle, esim postitse:

Espoon tuomiokirkkoseurakunta (kerhostasi vastaavan työntekijän nimi) Kirkonkymppi Kirkkokatu 10 02770 Espoo

// ]]>