Yhdessä

Seikkailuripari

Tervetuloa mukaan seikkailuriparille! Tältä sivulta löydät meidän kevään tapaamisemme sekä muuta infoa.

Kevään tapaamiset

Ennen leirijaksoamme tulemme kevään aikana tutustumaan Espoon tuomiokirkkoseurakuntaan sekä tapaamaan oman ryhmämme kanssa, jotta oppisimme tuntemaan toisiamme hiukan ennen leirille lähtöä. Kaikki tapaamiset kuuluvat rippikouluun ja niihin osallistuminen on edellytys, että sinut voidaan konfirmoida kesällä 2021. Tulethan kaikkiin tapaamisiin ajoissa paikalle. Jos et pakottavasta syystä pääse mukaan johonkin tapaamiseen, ole yhteydessä Sannaan, joka antaa sinulle korvaavan tapaamisen/tehtävän.

Ryhmämme tapaamiset:

• 2.2. Ryhmän oma tapaaminen Pitäjäntuvalla (Punainen puutalo tuomiokirkon lähellä) klo 16- ja rippikoulun aloituskirkko Espoon tuomiokirkossa klo 17.30-18.30. PERUTTU
  • 14.2. Messu Espoon tuomiokirkossa klo 10-11.15 PERUTTU
  • 5.3. HalleLuja -messu Suvelan kappelilla (Kirstintie 24) klo 18-19 PERUTTU
  • 9.3. Musiikkitapahtuma Espoon tuomiokirkossa klo 17.30-18.30 PERUTTU
  • 23.3. Rippikoulutapahtuma Suvelan kappelilla (Kirstintie 24) klo 17.30-18.30 PERUTTU
  • 17.4. Ryhmän oma taapaaminen Teamsissa klo 13-15
  • 22.5. Ryhmän oma tapaaminen Teamsissa klo 16-17.30
  • 24.5. Vanhempainilta Teamsissa klo 18-19
  • 31.5. Rippikoulukirkko tuomiokirkossa klo 17.30-18.30​​​​​​​ PERUTTU

Leirijakso

Leirimme pidetään Kuusamossa. Majoituspaikkanamme toimii Nuoriso- ja luontomatkailukeskus OivankiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Päivämme tulevat täyttymään yhdessäolosta, kristinuskon peruskysymysten pohtimisesta, leikistä ja laulusta sekä tutustumisesta Kuusamon maisemiin ja paikallisten yrittäjien tuottamiin elämyspalveluihin. Kevään aikana tulemme yhdessä valitsemaan, millaisiin aktiviteetteihin osallistumme viikon aikana.

Leirille lähdetään maanantaina 7.6. ja leiriltä palataan maanantaina 14.6. Tarkemmat tiedot aikatauluista ym. tulet saamaan lähempänä leirijaksoamme.

Konfirmaatio

• Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus Espoon tuomiokirkossa perjantaina 18.6. klo 16-18
  • Konfirmaatiojuhla Espoon tuomiokirkossa sunnuntaina 20.6. klo 15, rippikoululaisten oltava paikalla klo 14.15

Ohjaajat

Olen nuorisotyönohjaaja Sanna Ylitolonen. Odotan kovasti yhteistä ripariamme, ja toivon, että tästä tulee ikimuistoinen matka meille kaikille. Olen kotoisin Kuusamosta, joten saatte leirille mukaan yhden paikallisen! Tykkään lukea kirjoja, kulkea luonnossa, ommella ja neuloa sekä nauttia hyvästä ruuasta. Odotan kovasti, että tapaamme!

Sanna Ylitolonen, nuorisotyönohjaaja
050 569 0140, sanna.ylitolonen@evl.fi

Olen Mirka Salo ja työskentelen päätyökseni eskarissa Itä-Helsingissä ja opiskelen liikunnanohjaajaksi. Lähden kausityöntekijäksi seikkailuriparille ja ihan huippua, että just sinä oot lähdössä sinne myös! Meille tulee varmasti mahtava ripari! Odotan innolla yhteistä leirijaksoamme kesäisessä Kuusamossa! Kiva päästä tutustumaan sinuun. Itse tykkään käsitöistä, luonnossa liikkumisesta ja urheilusta. Lähde avoimin mielin tälle ainutlaatuiselle matkalle rippikouluun! :)

Mirka Salo, kausityöntekijä

Olen Heikki, järvenperäläislähtöinen pappi ja jalkapalloromantikko. Asun nykyään Raisiossa ja olen töissä Helsingin yliopistolla. Harva juttu on kuitenkaan yhtä siistiä kuin riparit, ja niinpä on ihan parasta lähteä teidän kanssanne kesäpappina seikkailemaan. Oma ripari muutti aikanaan elämäni suunnan, lähdehän avoimella mielellä sinäkin katsomaan, mitä tuleman pitää!

Heikki Hietanen, pappi

Lataa leirikirje tästä!