Henki kulkee - Helluntain messu ja kirkkokahvit

su 28.5. klo 11.00 – su 28.5. klo 12.15
Myrskyn jälkeisen taivaan edessä nuori mies katselee taivaalle, jos kaartelee valkoinen kyyhkynen. Kuvassa lukee:

Leppävaaran kirkko

Henki kulkee. Armon ja totuuden Henkeä helluntaina kohtaamassa papit Raunu ja Vallivirta ja kanttori Noponen. Ziemelmeita-kuoro.

Henki kulkee. Helluntaimessu Leppävaaran kirkossa. Pyytelemme armon ja totuuden Henkeä ja laulamme hengellisiä lauluja ja virsiä. Liturgina Jukka Raunu, avustavana pappina Arto Vallivirta ja kanttorina Outi Noponen. Ziemelmeita-kuoro joht. Ilmars Millers.

Messu kestää noin tunnin. Kirkon aulasta löydät kirkkopussukoita pienimmän kirkkoväen viihdykkeeksi penkkiin mukaan otettaviksi. Kirkkosalissa on myös lastenpaikka, jossa lapset voivat messun aikana puuhailla.

Messun jälkeen kirkkokahvit ja mehut.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Leppävaaran seurakunta

Kappalainen
Leppävaaran seurakunta