"Virrestä viis veisaan" – yhteislauluilta

ke 31.5. klo 19.00
Tapiolan kirkon kirkkosali, urut, virsikirja ja graafisia elementtejä.

Tapiolan kirkko

Veisaamme yhdessä kevään ihania virsiä – vähintään viisi virttä, luultavasti ainakin kymmenen!

Tervetuloa veisaamaan Tapiolan kirkkoon iloisia ja valoisia kevään virsiä. Suvivirsi päättää tämän noin vajaan tunnin kestävän veisuuillan, jossa saa esittää toiveita siitä, mitä lauletaan. Kanttori Liisa Malkamäki säestää ja juontaa sekä kutsuu joka kerta jonkun virailijan kertomaan toivevirrestään tai jopa laulamaan sen.
Tässä ensimmäisessä virsi-illassa on mukana ja toivevirrestään kertomassa Mirja Vallinoja.

Syyskuussa 27.9. klo 19 veisuut jatkuvat toivevirsin  ja lokakuussa 25.10. klo 19 laulamme mm. iltavirsiä.

Tapiolan seurakunta

Johtava kanttori
Tapiolan seurakunta
Kirkkopolku 6
02110 Espoo

Julistus tiimin esihenkilön sijaisena 17.4.–13.10.2023.

Toimii musiikkitoimintaa johtavana A-kanttorina. Johtaa Tapiolan seurakunnan kamarikuoroa ja on yhteyshenkilö perustamansa nuorten aikuisten lauluyhtye Laetificuksen toimintaan.