Kummin kaa -perhemessu ja -tapahtuma

Olarin kirkko

Musiikkia, iloa, riemua, ratsastusta aaseilla, paijattavia lampaita, muurinpohjalettuja, puuhaa lapsille, perheille ja kummeille. Mukana myös Pikku-Päkä ja Aina-aasi.

Kummin kaa - Kummipäivän perhemessu ja -tapahtuma
su 4.6. klo 16–18.30 Olarin kirkolla

Tapahtuma alkaa musiikintäyteisellä iloisella messulla jonka jälkeen n. klo 16.30 alkaen ohjelmassa on temppurataa, talutusratsastusta aaseilla, paijattavia lampaita, päivällistä, aistihuone vauvoille, ilmapalloja, korttipaja jossa voi askarrrella kortteja esimerkiksi kummeille tai kummilapsille, yhteisiä hauskoja puuhia lapsille, perheille ja kummeille. Pikku-Päkä ja Aina-aasi seikkailevat myös kirkonmäellä. MLL mukana leikittämässä ja partiolaiset paistamassa muurinpohjalettuja! Tulkaa kummin kaa tai ilman!

Vapaaehtoisen tapahtumamaksun Yhteisvastuu-keräykselle voi maksaa käteisellä tai kortilla.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Järjestäjä

Espoon seurakuntayhtymä, Espoonlahden seurakunta, Leppävaaran seurakunta, Olarin seurakunta, Tapiolan seurakunta, Tuomiokirkkoseurakunta