Musiikkia puolen päivän aikaan -konsertti

ti 13.6. klo 12.00
Keltaoranssi elementti, kuvat Rolf Bromanista ja Hedvig Pauligista sekä Liisa Malkamäestä. Rajattu teksti Musiikkia puolen päivän aikaan.

Tapiolan kirkko

Laulun lumo – Kesäisen kevyttä klassista suomalaista ja amerikkalaista. Hedvig Paulig, sopraano, Rolf Broman, basso, Liisa Malkamäki, urut ja piano.

Konsertissa kuullaan mm. Merikannon yksinlauluja ja duettoja sekä Gershwinin Summertime. Lisäksi spirituaaleja ja muita amerikkalaista alkuperää olevia klassikoita. Uruilla ja pianolla väritetään sointia laulusäestyksissä, laulujen väleissä muutama urkusoolo.

Tapiolan seurakunnan kesäskonsertit jo 32. kertaa kesätiistaisin 6.6.–15.8. klo 12 Tapiolan kirkolla.

Vapaa pääsy. Vapaaehtoinen ohjelmamaksu Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Musiikkia puolen päivän aikaan -konserttisarjan tiedot löydät tästä linkistä koottuna.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

• Musiikki Musiikki

Tapiolan seurakunta