Perheiden yhteinen juhannus Hvittorpissa

pe 23.6. klo 14.00
Kuvassa isä, äiti ja kaksi lasta istuvat laiturilla ja lapset polskivat vettä.

Hvittorp

Ilmoittautuminen on päättynyt

Koko perheen juhannus espoolaisille Hvittorpissa. Voit tulla omaan tahtiin ja/ tai osallistua yhteiseen ohjelmaan. Ilmoittaudu bussikuljetukseen 9.6. mennessä.

Bussikuljetukset

Bussikuljetukseen ilmoittaudutaan 9.6 mennessä. Aikuiset 5e,lapset 3e, alle 3-v ilmaiseksi. Maksu paikanpäällä.

Reitti 1: Tapiolan kirkko, lähtö Tapiola Gardenin edestä klo 14.00, Olarin kirkko klo 14.15 Espoonlahden kirkko 14.30

Reitti 2: Leppävaaran kirkko, lähtö klo 14.00-Espoon tuomiokirkko klo 14.30.

Paluu illalla samoja reittejä klo 19.

Klo 14 alkaen piknik ja saunat

Piknikillä kaasugrillit yleisökäytössä omia eväitä varten 14–17. Omia grillejä ei saa tuoda.

Uikkarisauna 14–18. Uimaan pääsee laiturilta. Ei pienille lapsille sopivaa hiekkarantaa.

Nurmikentällä ja leikkipaikalla käytössä leikki- ja pelivälineitä.

Ruokailu

Klo 15.30 ja 16.15 ruokailu (perunamuusi, liha- ja kasvispullat, mangohyytelökakku). Hinta aikuisilta 7 €, 7–14-vuotiailta 3 €. Vain korttimaksu.

Ohjelma illalla

Klo 17 lipunnosto ja ohjelmatuokio päärakennuksen pihalla. Klo 17.30 Makkaran ja mehun myyntiä rannassa. Makkara 1 €, mehu 1 €. Vain korttimaksu.

Tapahtuma päättyy klo 19. Tapahtuma saunomismahdollisuuksineen on ilmainen, vain ruokailu sekä makkarat ja mehut maksavat.

Hvittorp on Espoon seurakuntien leirikeskus Kirkkonummella, osoitteessa Hvittorpintie 243, 02430 Masala, Kirkkonummi.

Järjestäjä Olarin seurakunta

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille