Suvisunnuntain iltamusiikki: "IMPROVISANDO"

su 2.7. klo 19.00
Vasemmalla mies, jolla kädessään trumpetti, oikealla pitkätukkainen nainen, jolla kädessään pieni kannel.

Espoon tuomiokirkko

Sanna Vuolteenaho, laulu ja moninaiset soittimet; Eero Savela, trumpetti; Petri Koivusalo, urut; Virsi-improvisaatioita, joihin kuulijatkin saavat osallistua. Oma 5-kielinen kantele mukaan! Voit tulla paikalle jo 18.15 lähtien virittämään omaasi tai kirkosta lainaamaasi.

Improvisando-konsertissa kuullaan virsiä ja vanhoja melodioita sekä niiden pohjalta syntyviä improvisaatioita - niin muusikoiden kesken kuin yhdessä yleisön kanssa. Yleisö saa siis halutessaan osallistua Sannan johdolla musiikin luomiseen. Paikalla on talon puolesta parisenkymmentä viisikielistä kannelta, joita saa lainata konsertin ajaksi. Voit ottaa myös omasi mukaan. Myös laululla voi osallistua äänimaisemiin. Jos haluat vain istua hiljaa, se on ihan yhtä olemisen tapa.

Aloittelemme yhteisen kanteleiden virityksen ja pienten sointikokeiluiden parissa jo klo 18.15 lähtien. Olet tervetullut jo siihen mukaan!

Vapaa pääsy

Vapaaehtoinen käsiohjelmamaksu ovilla Espoon tuomiokirkon musiikkitoiminnan tukemiseen

Tuomiokirkko, Tuomiokirkkoseurakunta