Muumien retkeilykoulu - telttaleiri Hilassa 2.-3.9.2023

Muumien retkeilykoulun logo.

Hila

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tule opettelemaan perheretkeilyä Hilaan Muumilaakson väen kanssa. Tutustutaan telttoihin, retkeilyvarusteisiin, retkiruoan valmistamiseen ja nukutaan yö ulkona telttamajoituksessa. Mahdollisuus tulla myös päiväretkelle.

Muumilaakson väki on innokkaita retkeilijöitä. Heillä on erilaisia vahvuuksia retkeilyssä. Muumien retkeilykoulussa pääset mm. kasaamaan telttaa Nuuskamuikkusen kanssa, puolestaan Pikkumyyn kanssa ratkotaan solmuja ja Muumimamma opettaa mikä on trangia.

Tutustumme retkeilyyn leikkien, laulujen ja yhdessätekemisen kautta. Leiri sopii vauvasta vaariin. Leirillä on mahdollista liikkua esim. lastenvaunujen kanssa.

Voit halutessasi lainata retkeilyvarusteita Espoonlahden seurakunnalta tai Espoon Ladulta (esim. teltta). Leirille kuljetaan omilla kyydeillä.

Ruokamaksu leiristä 25€/aik., 10€/lapset 3v. ja ylöspäin (sitä pienemmät maksutta). Laskutus jälkikäteen. Ilmoittautuminen tämän linkin kautta 17.8. mennessä.

Kysy ihmeessä lisätietoja leiristä puhelimitse tai s-postilla Katriina "Kati" Vilkmanilta (Espoonlahden seurakunta, koulutettu Muumiretkeilykoulu-ohjaaja): katriina.vilkman@evl.fi, p. 050 466 912 tai Miia Korttilalta (Tuomiokirkkoseurakunta): miia.korttila@evl.fi, p. 050 583 6886.

Leiri toteutetaan yhteistyössä Espoonlahden seurakunnan ja Espoon Tuomiokirkkoseurakunnan sekä Espoon Ladun kanssa.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Espoonlahden seurakunta, Tuomiokirkkoseurakunta

Espoon Latu

Perhetoiminnan ohjaaja