LE perheiden suruleiri

pe 9.2. klo 10.00 – su 11.2. klo 15.00

Hvittorp

Perheiden suruleiri - läheisen menettäneille perheille

Perheiden suruleiri Hvittorpissa

pe-su 9. – 11.2.2024

Leirillä on turvalliset ryhmät eri ikäisille lapsille, nuorille ja aikuisilleuom! leirin ajankohta muuttunut helmikuuksi leirikeskuksen remontin vuoksiPerheenjäsenen kuolema saa aikaan ison surun. Suru on perheessä yhteinen, mutta silti jokaisella oma ja yksilöllinen.

Hvittorpin leirikeskuksessa järjestetään perheiden suruleiri helmikuussa 2024. Viikonloppuleirillä on aikaa, tilaa sekä mahdollisuus jutella ja monin erilaisin tavoin käydä surua läpi muiden saman kokeiden kanssa.

Leirillä on eri ikäisille lapsille ja nuorille sekä aikuisille omat tuvalliset ryhmät.

Ennen leiriä meillä yhteinen tutustumispäivä leiriläisten ja ohjaajien kanssa  9.9.2023 Leppävaaran kirkolla.

Hinnat aikuiset 40 €, lapset 20 €, alle 3-vuotiaat maksutta. Ilmoittautumiset ja tiedustelut:

diakoni Riitta Türkmen p. 040 546 5198, riitta.turkmen@evl.fi

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Leppävaaran seurakunta

Leppävaaran seurakunta
Veräjäkallionkatu 2
02650 Espoo

Vastuualue: diakoninen vapaaehtoistyö, ArkiYstävä-toiminta Aluevastuu: Karakallio