Koululaisten kesäkerhot Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa

Ilmoittautuminen kesän 2024 kesäkerhoihin on päättynyt.
Tiedot kerhopaikoista lähetetään huoltajille viimeistään pe 15.3.
Mahdollisia vapaita paikkoja tai jonotuspaikkaa voi kysyä suoraan kerhopisteestä, joiden tiedot löytyvät alta.

Kesäkerhoja järjestetään 1.-2. -luokkalaisille 3.-14.6.2024 ma-pe klo 9-15. Etusijalla ovat ekaluokkalaiset. Kesäkerhon hinta on 60€/vk ja 120€/2vk. Maksusta on mahdollisuus hakea maksuvapautusta. Huom. Kesäkerhot laskutetaan vasta elo-syyskuussa.

Kerhopaikat:

• Auroran kappeli, Heiniemenpolku 1 TÄYNNÄ (ei jonotuspaikkoja)
  • Kalajärven kappeli, Ruskaniitty 3 TILAA p. 050 5110336
  • Suvelan kappeli, Kirstintie 24 TÄYNNÄ (voi ilmoittautua jonooon) p. 040 5528924

Kauklahden kappelilla ei ole kesällä 2024 kesäkerhoa kappelin korjausremontin vuoksi

Koululaisten kesäkerhot tarjoavat eka- ja tokaluokkalaisille mukavaa tekemistä, kavereiden seuraa ja turvallisen aikuisen läsnäoloa ensimmäisten lomaviikkojen ajaksi kesäkuussa. Mukana menossa ovat ihanat isoset. Joka päivä syödään lämmin lounas sekä välipala. Kerhossa lapset ulkoilevat, leikkivät, pelaavat ja askartelevat. Kesäkerhon hiljentymishetket ja lukutuokiot tuovat rauhaa touhun keskelle. Kerhon kanssa päästään tilanteen niin salliessa myös retkeilemään.

Lisätietoja: johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja Aila Pihlajavesi p. 040 5251216, aila.pihlajavesi(at)evl.fi

Kolme lasta leikkii naurussa suin, kaksi lapsista on maassa.
Kesäkerhon toimet ovat moninaiset. Tässä testataan kaarnalaivojen kellumisominaisuuksia.