Kirkon keskusteluapu päivystää koko kesän ajan

Kirkon keskusteluapu on tänäkin vuonna tavoitettavissa koko kesän. Voit soittaa, chatata, kirjoittaa nettipäivystäjille tai laittaa kirjeen tulemaan. Kirkon keskusteluapuun voi ottaa yhteyttä, kun jokin asia painaa mieltä. Viime aikoina yleisimpiä keskustelunaiheita ovat olleet ihmissuhteet, hyvinvointi ja arjen tilanne.

Kuvassa lukee kirkon keskusteluapu. Katkaistun lyijykynän alla on lukee palveleva puhelin, palveleva netti,...

Kirkon keskusteluapua on tarjolla koko kesän ajan.

Kirkon keskusteluavun

• Palveleva puhelin päivystää joka ilta klo 18–24 ja
  • Palveleva chat päivystää ma−pe klo 12−20 (juhannuksesta heinäkuun loppuun klo 16−20).
  • Palvelevaan nettiin voit kirjoitella ihan milloin haluat.

Päivystäjät ovat kirkon koulutettuja vapaaehtoisia tai työntekijöitä eri puolilla Suomea. Keskustelut ovat aina luottamuksellisia ja nimettömiä. Tarkemmat yhteystiedot eri palveluihin löydät osoitteesta kirkonkeskusteluapua.fi.

Espoon seurakuntien Papin puhelimet päivystävät läpi kesän. Numerot ja tavoitettavuusajat löydät linkistä.

Samtalstjänsten har jour också sommartid>

2022-06-29 15:09:00.0