SyysMatin Markkinat täyttää tasavuosia

Tulevana viikonloppuna kokoonnutaan taas Espoon tuomiokirkonmäelle pitämään SyysMatin Markkinoita, nyt jo 10. kerran. Markkinat pidetään aina syyskuun kolmantena viikonloppuna, joka tänä vuonna sattuu viikonloppuun 16.-17.9.2017. Markkinatori ja tapahtumatilat ovat avoinna klo 10-16 molempina päivinä.

Markkinoiden juuret juontavat keskiajalle asti, jolloin kirkonmäellä pidettiin sadonkorjuumarkkinoita aina syksyisin Matin päivän tienoilla.

Markkina-alue on kokonaan kävelyaluetta, ja sinne on vapaa pääsy. Maksutonta ohjelmaa ja katsottavaa on vaikka kuinka paljon aikuisille ja lapsille, askartelu- tai toimintapajoissa voi olla pieni materiaalimaksu. Käsityöläisten kojuista voi ostaa käsitöitä, leluja, puuesineitä, koruja, arjen tarpeistoa ja sadonkorjuutuotteita itselle tai lahjaksi. Pikkupurtavaa voi ostaa vaikka kahvikärrystä tai Nostalgiakaffeteriasta, ja apu isompaan nälkään löytyy vaikka soppatykistä. Markkinoilla on helppo viihtyä vaikka koko päivän!

Tervetuloa mukaan! Yhdessä teemme markkinat, joissa on aina mukava tunnelma ja hyvä meininki, satoi tai paistoi!

Katso lisääSyysMatin Markkinat 2017Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Löydät meidät myös Facebookista Linkki avautuu uudessa välilehdessäja InstagramistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä!

Tue Sep 19 12:30:01 EEST 2017