Pisara-leirille ehtii vielä ilmoittautua

Heinäkuussa tuhannet lapset ja nuoret valtaavat Pieksämäen maastot, kun 18. Partaharjun suurleiri Pisara järjestetään 24.–29.7. Espoossa leirille voi ilmoittautua 15.5. asti oman seurakunnan nuortensivujen kautta.
Aikuisia ja lapsia paistamassa lettuja nuotiolla. Taustalla kesäinen järvi.

Pisara-leirillä on luvassa aitoa leirimeininkiä. Kuva: Jari Kankkunen.

Odotettavissa on kuusi ikimuistoista leiripäivää, josta ei puutu kavereita, loistavaa ohjelmaa ja aitoa telttaleirimeininkiä. Leiri on tarkoitettu 10-14 -vuotiaille.

Leirillä on myös näkyvät tukijat: tasavallan presidentti Sauli Niinistö on lupautunut Pisara-suurleirin suojelijaksi. Leirikummina toimii arkkipiispa Tapio Luoma.

- Hyvä kummi auttaa kummilastaan näkemään hyvää, tuntemaan olonsa turvalliseksi ja katsomaan tulevaisuuteen toiveikkaasti. Näin minä haluan tehdä, kun kannustan lapsia ja nuoria osallistumaan Pisara-leirille. Uskon, että sielläkin on tilaisuus kokea juuri näitä hyviä asioita, Tapio Luoma kommentoi.

Espoossa leirille voi ilmoittautua 15.5.2019 asti oman seurakunnan nuortensivujen kautta. Jos et kuulu kirkkoon voit valita sen seurakunnan, jonka alueella asut

Wed Apr 17 12:23:00 EEST 2019