Keskusteluapua tietomurron kohteeksi joutuneille

Myös Espoon seurakuntien työntekijät tarjoavat keskusteluapua heille, joita tietomurtorikos koskettaa. Kaikki keskustelut ovat luottamuksellisia eikä niistä tehdä muistiinpanoja.

Mies istuu puhelimen kanssa, katsoo kaukaisuuteen.

Seurakunnat tarjoavat keskusteluapua puhelimitse ja chatin välityksellä.

Psykoterapiakeskus Vastaamon asiakastietoihin kohdistunut tietomurto järkyttää rikoksen uhreja ja heidän läheisiään, mutta laajasti myös muita suomalaisia.

Viranomaiset ja useat eri tahot tarjoavat apua rikoksen uhreille.
    • Rikosuhripäivystys: Linkki avautuu uudessa välilehdessäToimi näin, jos tietojasi on vuodettu verkkoon
    • Tietosuojavaltuutetun toimistoLinkki avautuu uudessa välilehdessä: Neuvoja tietovuodon kohteeksi joutuneille

Seurakuntien keskusteluapu

Myös Espoon seurakuntien työntekijät tarjoavat keskusteluapua. Ota rohkeasti yhteyttä!

TukiChat arkisin klo 15-18

Papin puhelin joka päivä klo 9-21:

• 09 8050 3501 Espoon tuomiokirkkoseurakunta
  • 050 432 8496 Espoonlahden seurakunta
  • 09 8050 5562 Leppävaaran seurakunta
  • 040 547 1857  Olarin seurakunta
  • 09 8050 4900 Tapiolan seurakunta​​​​​​​

Esbo svenska församlings präster

Diakoniatyöntekijät ovat tottuneita auttamaan viranomaisten kanssa asioinnissa.

Työntekijöitämme sitoo vaitiolovelvollisuus. Keskusteluista ei tehdä muistiinpanoja.

Tue Oct 27 09:02:00 EET 2020