Juhannusjuhlia vietetään kappelien pihoilla ja verkossa

Kirkko Espoossa johdattaa juhannustunnelmaan kappelien pihoilla ja verkossa.

juhannusjuhla-perkkaalla-21062019_750x500-verkko_M-0.jpg

Urkuyö & Aaria: Juhannusiltamat Espoon tuomiokirkosta

to 24.6. klo 21. Striimikonsertti katsottavissa Urkuyö ja Aarian Youtube-kanavalla. Keskikesän yhteislauluillassa pääroolissa on yleisö. Laulamme tuttuja suvisia säveliä yhdessä sopraano Piia Rytkösen ja tenori Veli-Pekka Varpulan kanssa. Lisäksi solistit esittävät yhteislaulujen väleissä muun muassa Merikannon, Sibeliuksen, Melartinin, Tostin, Schraderin ja Gounodin kesäisiä lauluja ja aarioita. Pianon ääressä on Erkki Korhonen.

Juhannusjuhlat

juhannusaattona pe 25.6.

Perkkaan kappelin pihapiirissä klo 15–18. Klo 15 mölkkyä ja krokettia. Klo 15.30–16 musiikkiesityksiä, runonlausuntaa, tietokilpailu ja hartaus. Tarjolla grillattua makkaraa, mehua sekä kahvia/teetä. Ohjelmaa vetävät seurakunnan työntekijät Pauliina Hyry, Merja Alanne, Sari Aroheikki, Juulia Tikkanen, Timo Korhonen ja Juha-Pekka Rissanen. Ohjelma suoratoistetaan Leppävaaran seurakunnan facebook-sivulle.

Auroran kappelilla klo 18–20.30. Klo 18 lipunnosto sekä Mari Kätkä soittaa harmonikkaa ja laulaa. Mukana pappi Miia Pekkarinen, kanttori Leena Talvio ja kuorolaisia Chorus Gaudetesta. Kesäisiä yhteislauluja ja ohjelmaa, makkaranpaistoa, kahvia & pullaa.

Soukan kappelin pihalla klo 19–21. Musiikkia, puhetta, grillailua ja chillailua. Tämänhetkisen tiedon perusteella mukaan mahtuu sisä- ja ulkotiloihin turvarajoitteilla 50 henkilöä.

Olarin seurakunta: Osallistu omaan tahtiin Olarin seurakunnan virtuaalijuhannukseen  sivulla https://www.espoonseurakunnat.fi/olarinjuhannus2021 tai  Olarin seurakunnan You Tube -kanavalla. Kesäisiä runoja ja musiikkia, hartaus, kukkakranssin tekoa, muskarilauluja.

Messut

juhannuspäivänä la 26.6.

klo 10 Espoon tuomiokirkko, lisäksi messu suoratoistetaan Espoon tuomiokirkon Facebookin kautta

klo 11 Olarin kirkko