Kirkko ja kaupungin uusi digipalvelu käynnistyy

Kirkko ja kaupunki -paperilehden voi vaihtaa digitilaukseen.

Digilehden-mainos_PRINTTI-palstanpaa a.jpg

Kun tilaaja vaihtaa Kirkko ja kaupunki -paperilehden digiversioon, hän saa aina lehden ilmestyessä kännykkäänsä tekstiviesti-ilmoituksen ja linkin digimediaan.

Tekstiviesti sisältää linkin kaupunkikohtaisesti räätälöidylle verkkosivulle, josta aukeaa Kirkko ja kaupungin runsas verkkomediasisältö ja tuoreimman numeron näköislehti.

Kirkko ja kaupungin voivat nyt saada diginä kaikki pääkaupunkiseudulla asuvat. Myös kirkkoon kuulumaton voi tehdä ilmaisen digitilauksen ja saada Kirkko ja kaupunki -median puhelimeensa.

Kirkon jäsenet voivat halutessaan vaihtaa paperilehden digitaaliseen versioon. Paperilehteä ei enää jaeta kotiin, kun kaikki samassa taloudessa asuvat, kirkkoon kuuluvat henkilöt ovat tehneet digitilauksen. Digitilaus ei maksa tilaajalle mitään.

Tilaus tai paperilehden vaihtaminen digiversioon tehdään verkkolomakkeella. Jos edelleen haluaa lehden paperisena versiona kotiinsa, ei tarvitse tehdä mitään.

Kirkko ja kaupunki on pääkaupunkiseudun ev-lut. seurakuntien media. Lehti ilmestyy 20 kertaa vuodessa ja jaetaan niihin talouksiin, joissa asuu seurakuntien jäseniä, kaikkiaan noin 340 000 kotiin. Paperilehden lisäksi media tarjoaa laajan ja monipuolisen verkkosisällön www.kirkkojakaupunki.fi. Myös Jouluradio on osa Kirkko ja kaupunki -mediaa.

Thu Dec 02 10:06:00 EET 2021