Espoon tuomiokirkonmäki

Toiminta Pitäjäntuvalla ja seurakuntatalolla

Tapahtumatiedot: https://www.espoonseurakunnat.fi/tapahtumat
Espoon tuomiokirkko on avoinna hetkittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta seuraavasti:
1.9.-31.5.ti-pe 10-17, la-su 10-18, ma suljettu.
1.6.-31.8. ma-su 10-18.

Pitäjäntupa ja Espoon tuomiokirkon seurakuntatalo sijaitsevat Espoon tuomiokirkonmäellä lähellä toisiaan. Tiloissa järjestetään paljon tapahtumia.

Pitäjäntuvalla kokoontuu säännöllisesti jo vuosikymmeniä toiminut Aarteenetsijöiden miestenryhmä (alla tarkemmin), ja siellä pidetään erilaisia yksittäistapahtumia. SyysMatin Markkinoiden aikaan se toimii Nostalgiakaffeteriana.

Espoon tuomiokirkon seurakuntatalossa kokoontuu useita lasten ja aikuisten kerhoja, ja siellä pidetään säännöllisesti englanninkielinen jumalanpalvelus. Myös kuorot harjoittelevat tiloissa.

Espoon tuomiokirkon seurakuntatalo, Kirkkoranta 2

Lapset ja perheet:

Pitäjäntupa, Kirkonmäentie 2

Kirkonmäellä kokoontuvat kuorot:

Kuoro kaikille kokoontuu Espoon tuomiokirkossa parittomien viikkojen torstaina klo 18.30-19.30. Ei kuorotaitovaatimuksia. Tiedustelut: kanttori Leena Talvio, p. 040 531 1034.

Exodus-kuoro yli 13-vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille kokoontuu Espoon tuomiokirkon seurakuntatalolla torstaisin klo 18.30-20.30 (-21). Uudet laulajat tervetuloa klo 17.30! Monentyylistä musiikkia moniäänisesti, pääpaino kevyemmässä hengellisessä musiikissa ja gospelissa. Tiedustelut: kanttori Anna-Liisa Haunio, 040 765 2160.

Mexo-lauluryhmä on tarkoitettu yli 13-vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille, jotka haluavat rennosti laulella tuttuja ja uusia melodioita ilman paineita mutkikkaasta nuottikuvasta tai stemmojen opiskelusta. Mexo harjoittelee torstaisin 17.30-18.30 Espoon tuomiokirkon seurakuntatalolla. Tiedustelut: kanttori Anna-Liisa Haunio, 040 765 2160.

Pitäjäntupa sateisen SyysMatin Markkinoiden aikaan. Rakennus on monen tilaisuuden suosittu pitopaikka.

Suntio
Tuomiokirkko Tuomiokirkkoseurakunta