Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Tapiolassa

Messu sunnuntaisin klo 10 Tapiolan kirkossa. Katso tarkemmat tiedot tapahtumakalenterista.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Voit myös sytyttää kynttilän ja jättää esirukouksen seuraavaan messuun. Paikanpäällä annetaan toimintaohjeet.
Viikkomessu keskiviikkoisin klo 8 Tapiolan kirkossa.
Kirkkokahvit juodaan messun jälkeen Kahvila Valossa. Toimintakaudella viikkomessun jälkeen on tarjolla aamupuuro.

Colourful Tapiola Worship – kansainvälinen messu Englannin- ja suomenkielellä Tapiolan kirkossa joka kuukauden kolmantena sunnuntaina klo 17.

Bless. -illat Linkki avautuu uudessa välilehdessänuorille aikuisille joka toinen viikko sunnuntaisin klo 17.30–20 Tapiolan kirkossa. Ehtoollinen joka toinen kerta.

Levollinen rukoushetkiLinkki avautuu uudessa välilehdessä viikonlopun alkaessa perjantaisin muutaman kerran kaudessa. Rukousta, hiljaisuutta ja Taizé-yhteisön levollisia lauluja.

Keskipäivänrukous ma, ke ja pe klo 12 Tapiolan seurakunnan Facebook-sivullaLinkki avautuu uudessa välilehdessä suorana verkkolähetyksenä.