Kauklahden kappeli

HUOMIO! Tilaisuudet pidetään Kauklahden kappelin alakerrassa. Kulje sinne junaradan puolelta. Pysäköintiin kannattaa käyttää kappelin ja junaradan välissä olevaa junaparkkia.

Vesivahingon korjaustyöt on alkaneet ja ne kestävät n. toukokuun loppuun. Kappelirakennuksen suojaus sekä korjaustyöt voivat aiheuttaa hankaluutta toiminnalle. Seuraa verkko- ja lehti-ilmoitteluamme sekä sähköisiä mainosnäyttöjämme. Pahoittelemme tilanteesta koituvaa vaivaa!

Espoon tuomiokirkko on avoinna hetkittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta seuraavasti: 1.9.-31.5.ti-pe 10-17, la-su 10-18, ma suljettu. 1.6.-31.8. ma-su 10-18.

Kauklahden kappeli valmistui vuonna 2006. Rakennuksessa on myös kellotorni. Rakennuksen pinta-ala on 1 421 m². Kappelin on suunnitellut arkkitehtitoimisto Olli-Pekka Jokela. Kappelin urut valmistuivat vuonna 2009.

Alttaritaulu on kuvataiteilija Markku Hakurin käsialaa. Tekstiilit on suunnitellut ja valmistanut Norma Heimola.

Kappelisaliin mahtuu 150 henkilöä. Saliin voidaan yhdistää pienempi monitoimitila, jolloin tilaisuuksiin mahtuu 250-300 henkilöä. Kerhotiloja on aikuisille, päiväkerholle ja nuorisotyölle. Lisäksi talossa on tupakeittiö sekä työntekijöiden toimisto- ja vastaanottohuoneita.

Tervetuloa Kauklahden kappeliin sunnuntain kyläkirkkoon ja eri tapahtumiin!

Kauklahden kappeli, Kauppamäki 1, 02780 Espoo, p. 0504380187

Kuuraa jäisessä ikkunassa.

Espoon tuomiokirkkoseurakunta, Kauklahden avara kappeli.
Kauklahden kappelin avara kappelisali.

Lähellä sijaitsevia tiloja ja kohteita

Kauklahden kappeli