Sinisellä graafisella taustalla määkivä piirretty lammas heiluttaa häntää.

Pyhäkoulu Tapiolan kirkolla keväällä 2024

Sunnuntaisin messun aikana alkaen klo 10 Ilo-tilassa, lapset haetaan ehtoolliselle.

Tervetuloa kaikenikäiset lapset pyhäkouluun! 4-vuotiaana voi aloittaa pyhäkoulun ilman vanhempia, pienemmät voivat osallistua aikuisen kanssa. Hartaus kirkkovuoden teemasta ja mukavaa muuta puuhaa. Osallistujat saavat omat pyhäkoulutaulut johon kerätään tarroja ja ahkerat pyhäkoulukävijät saavat palkinnon!

Kevätkausi 14.1.-12.5., poikkeuksina perhemessut 4.2. ja 5.5. sekä pääsiäinen 31.3.
Talviloman osalta seuraa ilmoittelua (siunauksensadetta Instagram ja Tapiolan seurakunnan lapset ja perheet Facebook).

Ohjaajina toimivat seurakunnan vapaaehtoiset.

Pyhäkouluvideoita verkossa

Lastenkirkko - YouTube

Kirjepyhäkoulu

Kirjepyhäkoulussa saat sähköpostitse kirjeen, joka käsittelee Raamatun kertomusta tai kirkkovuoden juhlapyhää. Kirjepyhäkoulu on suunnattu noin 3-8-vuotiaille. Kirjeet sisältävät hartausosuuden ja jotakin mukavaa tehtävää. Saat noin seitsemän kirjettä vuodessa.

Kirjepyhäkoulu on Espoon seurakuntien yhteinen.

Liity sähköpostilistalle laittamalla viesti osoitteeseen: anna-kaisa.puranen@evl.fi.

seurakuntapastori, varhaiskasvatustiimin esihenkilö
Tapiolan seurakunta