Kuvassa vastasyntynyt vauva nukkuu mahallaan violetti hattupäässä.
Kuvassa vastasyntynyt vauva.

Parista perheeksi -illat Espoon seurakunnissa

Parista perheeksi -illat on tarkoitettu erityisesti ensi kertaa vanhemmaksi tuleville. Kaikki Espoon seurakunnat järjestävät niitä, joten löydät läheltäsi oman ryhmäsi.

llloissa keskustelemme mm. lapsen syntymän vaikutuksesta parisuhteeseen, vanhemmaksi tulon prosessista, myönteisen vuorovaikutuksen merkityksestä pikkulapsiperheissä sekä yhteisen perhekulttuurin luomisesta.

Illassa esittelemme seurakunnan ja alueen muiden toimijoiden järjestämää toimintaa perheille. Kerromme myös tahoista, joista saa apua parisuhteen ja perheen kysymyksiin.

Illan päätteeksi on mahdollisuus jäädä lyhyeen infoon, jossa kerrotaan nimen antamiseen liittyvistä käytännöistä ja kasteen järjestämisestä sekä kummeista.

Parista perheeksi -illat ovat katsomuksista riippumatta kaikille avoimia. Iltoihin voi osallistua myös vauvan syntymän jälkeen.

Illat ovat osa neuvolan perhevalmennusta. Tilaisuus kestää n. 1,5-2 tuntia.

Tervetuloa mukaan!

Perhetyöntekijä
Olarin seurakunta
Rälssitilankuja 1