Pyhäkoulut Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa

Pyhäkoulu on lasten kirkkohetki. Siellä opitaan Raamatun kertomuksia, hiljennytään, lauletaan ja leikitään.
Pyhäkoulut kokoontuvat seuraavissa paikoissa:

• Kauklahden kappeli, Kauppamäki 1, messusunnuntaisin klo 12
  • Suvelan kappeli, Kirstintie 24, messusunnuntaisin klo 15 (kuukauden 1., 2. ja 3. sunnuntai).  Katso ajankohtaiset tiedot täältä: Suvelan kappelin messut

Kirjepyhäkoulua on mukava käydä kotona

Kirjepyhäkoulu ilmestyy noin 6 kertaa vuodessa, ja sen voi maksutta tilata kotiin lapsen nimellä osoitteesta:

lapsetjaperheet.espoontuomiokirkkoseurakunta(ät)evl.fi

Lisätietoja: johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja Aila Pihlajavesi, p. 09 8050 3518, aila.pihlajavesi(ät)evl.fi

(Kädet yhteisessä ristissä -kuva: Arto Takala / Kirkon kuvapankki; Lapset lukevat -kuva: Markku Pihlaja / Kirkon kuvapankki)

Pyhäkoulussa lauletaan ja rukoillaan, mutta jutellaan myös elämän tärkeistä asioista.