Tule vapaaehtoiseksi

ArkiYstävä-toiminta on seurakunnan ystävävälitystä. Se on vapaaehtoistyötä eikä siitä makseta palkkaa. ArkiYstävä-toiminnasta voit valita tehtäviä oman mielenkiintosi ja aikataulusi mukaan. Tavallisen ihmisen tiedot ja taidot riittävät. Kaikki ArkiYstävät perehdytetään tehtäviinsä.

Ota yhteyttä oman seurakuntasi ArkiYstävä-toiminnasta tai vammaistyöstä vastaavaan diakoniatyöntekijään (yhteystiedot alla).

Espoon seurakunnat tarjoavat ArkiYstäville koulutusta, virkistystä ja tukea.

Lähde ArkiYstäväksi lähimmäiselle!

Lue lisää: Dino-lehden artikkeli:Linkki avautuu uudessa välilehdessä Diakoni Saija Väätäinen ja seurakuntalainen Terttu Huosionmaa ovat mukana ArkiYstävä-vapaaehtoistoiminnassa Espoon Olarissa. He kertovat, mitä onnistunut vapaaehtoistyö vaatii.

ArkiYstävä-toiminnan logo

diakoni
Espoonlahden seurakunta
Soukankuja 3
02360 Espoo

Arki- ja PuhelinYstävät, vapaaehtoistyö

Leppävaaran seurakunta
Veräjäkallionkatu 2
02650 Espoo

Vastuualue: diakoninen vapaaehtoistyö, ArkiYstävä-toiminta Aluevastuu: Karakallio

Tapiolan seurakunta
Kirkkopolku 6
02110 Espoo

Vanhukset, Arkiystävä-toiminta.

Diakonissa
Auroran kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Heiniemenpolku 1
02940 Espoo

Vastuualueet: ArkiYstävä-vapaaehtoistoiminta. Asiakastyö Auroran kappelin ympäristössä sekä Järvenperän, Vanhakartanon ja Pihlajarinteen alueilla.

erityisdiakonian viranhaltija
Espoon seurakuntayhtymä