Leirit, retket ja kurssit lapsille ja lapsiperheille Leppävaaran seurakunnassa

Leppävaaran seurakunta järjestää vuoden mittaan monenlaisia kursseja, retkiä ja leirejä niin aikuisille kuin lapsillekin. Tältä sivulta löydät tietoa niistä.

Seuraava perheleiri maaliskuussa 2024

Leipää ja leikkiä -Perheleiri

pe 8.3. klo 17.00 – su 10.3. klo 13 Hvittorp

Tule viettämään keväistä viikonloppua muiden lapsiperheiden kanssa!

Perheleirillä on ohjelmassa kaikenlaista mukavaa yhteistä puuhaa: leikkiä, laulua, askartelua, ja tietenkin myös saunomista ja hyvää ruokaa!
Viikonlopun aikana on myös mahdollisuus levätä ja rauhoittua luonnon helmassa.

Leirille kuljetaan pääsääntöisesti omin kyydein. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, jos tämä ei onnistu, niin mietimme yhdessä eri vaihtoehtoja.

Perheleirien suuren suosion vuoksi etusijalla leirille ovat Leppävaaran seurakunnan alueella asuvat perheet. Leirinhinta aikuisille 45 €, lapset 3-14- vuotiaat 20 € ja alle 3- vuotiaat ilmaiseksi.

Ilmoittautuminen on avoinna 1.1-14.2.2024 saakka. Ilmoittaudu TÄSTÄ.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoitamme leiripaikasta sähköpostitse käsiteltyämme hakemukset viikolla 7.  Maksusta on mahdollista anoa vapautusta taloudellisin perustein. Olemme siirtyneet käyttämään verkkomaksulaskutusta, joten lähetämme maksajaksi merkitylle henkilölle sähköpostiin maksulinkin osallistumismaksua varten.

Lisätietoja leiristä eira.salakka@evl.fi

Isien sauna- ja virkistysillat Velskolassa ja Hvittorpissa.

Lähde mukaan viettämään rentoa saunailtaa.

Kevään saunailtojen päivämäärät.

Ma 5.2.  Velskolan sauna klo 17.30-21.00 Ilmoittaudu 5.2. iltaan tästä.
Ma 4.3. Velskolan sauna klo 17.30-21.00 Ilmoittaudu 4.3. iltaan tästä.

Ma 8.4. Hvittorpin sauna klo 17.30-21.00 Ilmoittaudu 8.4. iltaan tästä.
Ma 20.5. Hvittorpin sauna klo 17.30-21.00 Ilmoittaudu 20.5. iltaan tästä.

Illan ohjelmassa saunomista, suolaista purtavaa ja leppoista jutustelua. Illassa mukana Jukka Silventoinen Leppävaaran seurakunnasta. Omat kyydit / kimppakyydit. Tarvittaessa kysy Jukalta kyytiä tai ilmoita, jos voit tarjota kyytiä. jukka.silventoinen(at)evl.fi
Isien sivut isille.info #isilleinfo

Velskolan kurssikeskus: Vääräjärventie 2, Espoo Velskola.fi
Hvittorpin kurssikeskus: Hvittorpintie 243, Kirkkonummi Hvittorp.fi

ÄITIEN SAUNAILTA VELSKOLASSA
Maanantaina 23.10.2023 kello 17-20

Tule mukaan viettämään rentoa äitien saunailtaa!

Ilta alkaa saunomisella kello 17-19. Iltapalaa ja mahdollisuus rukoushelmien tekoon kello 19-20.
Tapahtuma on maksuton ja sisältää saunan ja saunajuoman, iltapalan, helmien tarvikkeet sekä ihania hemmottelutuotteita saunassa.

Mukana illassa ovat Elisa Uurtio, Eira Salakka ja Seija Hatakka.

Paikalle tullaan omilla- tai kimppakyydeillä​. Lähin bussipysäkki sijaitsee 2km päässä.
Ilmoittaudu tästä

Tarvittaessa kysy kyytiä tai ilmoita, jos voit tarjota
kyytiä: elisa.uurtio@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Velskolan kurssikeskus: Vääräjärventie 2, Espoo