Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

A E H L S T

Pauliina Alanko

Johtava diakoniatyöntekijä
Kirstintie 24
02760 Espoo

Vastuualue: Johtava diakoniatyöntekijä. Asiakastyö Tuomarilan, Sunan, Ymmerstan ja Kuurinniityn alueilla.

Sofia Ali

Kauklahden kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Kirkkokatu 10
02770 Espoo

Vastuualueet: Yhteisvastuukeräys, Kirkon Ulkomaanavun yhteyshenkilö, diakoninen vanhustyö ja vapaaehtoistoiminta. Asiakastyö Muuralan, Mikkelän, Hirvisuon, Karhusuon, Nupurin, Nuuksion ja Vesirattaanmäen alueilla.

Eeva Einola

Kirstintie 24
02760 Espoo

Vastuualueet: Unelmankammarin kohtaamispaikka ja -kirpputori ja suuronnettomuuksien Henkinen huolto-ryhmän jäsenyys (Hehu). Asiakastyö Suvelan kappelin ympäristössä ja Saarniraivion alueella.

Tiina Hietaniemi

Diakonissa
Auroran kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Heiniemenpolku 1
02940 Espoo

Vastuualueet: ArkiYstävä-vapaaehtoistoiminta. Asiakastyö Auroran kappelin ympäristössä sekä Järvenperän, Vanhakartanon ja Pihlajarinteen alueilla.

Merja Lehtisalo

Kauklahden kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Kauppamäki 1
02780 Espoo

Vastuualueet: monikulttuurinen työ, sosiaalipedagoginen hevostoiminta ja SyysMatin markkinat. Asiakastyö Kauklahden keskustan, Lasilaakson, Vanttilan ja Nissinmäen alueilla.

Kirsi Salonen

Kirkkokatu 10
02770 Espoo

Vastuualueet: monikulttuurinen työ ja suuronnettomuuksien Henkinen huolto-ryhmän jäsenyys (Hehu). Asiakastyö Espoon aseman seutu sekä Kirkkojärven, Kulovalkean, Kiltakallion ja Kaupunginkallion alueilla.

Virpi Sutelainen

Kalajärven kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Ruskaniitty 3
02970 Espoo

Vastuualueet: mielenterveys-, kriminaali- ja naisten päihdetyö. Asiakastyö Kalajärven, Lahnuksen, Lakiston, Luukin, Niipperin, Perusmäen, Bodomin, Röylän ja Velskolan alueilla.

Henrik Tuohino

Laaksolahden kappeli Tuomiokirkkoseurakunta Viherlaakson kappeli
Viherkalliontie 2
02710 Espoo

Vastuualueet: ikäihmisille suunnattu työ, Asunnottomien yö ja asunnottomat, jalkautuva työ. Asiakastyö Viherlaakson, Laaksolahden ja Lähderannan alueilla.