Musiikkia lasten kerhossa

Olarin seurakunnan musiikkileikkikoulut

Ilmoittautuminen kevään 2024 ryhmiin. Vapaita paikkoja voi kysellä Tiinalta: tiina.sinnemaki-ambraziejus@evl.fi

Matinkappeli
Keskiviikkoisin

2. klo 10.10–10.40 yksivuotiaat
3. klo 10.50-11.20 alle yksivuotiaat (6-12kk) TÄYNNÄ
4. klo 11.30–12 vauvat (2-6kk) TÄYNNÄ

Olarin kappeli
Perjantai

1. klo 9.30-10 sisarusryhmä  (ryhmään voi tulla yhden tai useamman 0–5-vuotiaan lapsen kanssa) TÄYNNÄ
2. klo 10.10–10.40 yksivuotiaat
3. klo 10.50-11.20 alle yksivuotiaat (6-12kk) TÄYNNÄ
4. klo 11.30–12 vauvat (2-6kk)TÄYNNÄ

(Valitse ryhmä sen mukaan minkä ikäinen lapsi on kauden alkaessa)

Kevätkausi alkaa viikolla 2

Muutokset ryhmiin ovat mahdollisia, riippuen ilmoittautujien määrästä ja ikäjakaumasta.

Yleistietoja muskareista ja hinnoista

Lisätietoa muskareista:

Muskariopettaja: Tiina Sinnemäki-Ambraziejus, tiina.sinnemaki-ambraziejus@evl.fi, 050 432 8352

Laskutuksesta lisätietoja seurakuntasihteeriltä Päivi Korppi, paivi.korppi@evl.fi, 050 516 6423

Muskarin lukuvuosi ja maksut

Muskarit alkavat syyskaudella viikolla 33 ja kevätkaudella viikolla 2. Lukuvuodessa on 30 toimintaviikkoa, joista 2–4 kertaa voi olla muu kuin tavallinen muskarikerta, esimerkiksi konsertti, juhla tai muskarimessu.

Maksu on 75 € lukukaudelta, sisarusalennus -50% kaikista sisaruksista.

Kauden alkaessa alle 3 kk:n ikäisiltä sisarusryhmäläisiltä ei peritä lukukausimaksua.

Kaksi ensimmäistä tuntia ovat kokeilukertoja, joista ei veloiteta, jos ei halua tai voi jatkaa. Mikäli perhe jättää muskarin näiden kokeilukertojen jälkeen kesken, lukukausimaksuja ei palauteta. Jos tiedät muutosta tai työhönpaluusta, sovi maksuasiat (mieluiten sähköpostilla) syyskuun tai kevätkaudella helmikuun alkuun mennessä opettajan kanssa.

Mikäli perhe saa jotakin Kelan harkinnanvaraista tukea, ei maksua peritä, mikäli maksuvapautuslomakeLinkki avautuu uudessa välilehdessä toimitetaan ajoissa. Tulosta ja täytä lomake ja tuo muskariopettajalle.

Lasku tulee seurakunnan sähköiseen asiointipalveluun. Saat viestin sekä sähköpostitse että tekstiviestillä, kun lasku on maksettavana. Asiointipalveluun pääset myös tämän sivun ylälaidasta: Sähköinen asiointi. Olet luonut tunnukset palveluun ilmoittautuessasi.

• Seurakunnan jäsenet ja jatkavat oppilaat ovat etusijalla muskariin.
  • Muskariin pääsee mukaan myös kauden aikana, mikäli ryhmissä on tilaa.
  • Muskareihin ilmoittaudutaan seurakunnan nettisivujen kautta läpi vuoden.

Mikä on muskarimessu?

Muskarimessu on lapsille ja aikuisille sopiva messu, joka pidetään muskarin aikaan. Katso alempaa Kirkko & kaupunki -lehden verkkosivujen tallenne Kalajärven kappelin muskarimessustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, joka pidettiin 19.10.2017.