Kuoro kaikille -kuoron harjoituksissa otettu kuva. Iloisesti vilkuttavia ihmisiä Leppävaaran kirkossa.

Kuoro kaikille

Aika: Keskiviikkona klo 18-19.15 (joka toinen keskiviikko)

Paikka: Leppävaaran kirkko (Veräjäkallionkatu 2)

Ääniverryttelyä juuri sinulle!

Tämä kuoro on nimensä mukaisesti mahdollisuus kaikille. Tähän kuoroon ei ole laulutaitovaatimuksia, ei esiintymispakkoa ja harjoituksissa voi käydä juuri silloin kuin arki antaa myöten ehtiä, eli sitoutumispakkoa ei ole. Opettelemme äänenkäyttöä ja laulamista tutuin lauluin ja myös uusia lauluja opetellen monipuolisella lauluvalikoimalla. Iloa, energiaa ja oivalluksia.

Mukaan voi tulla missä vaiheessa toimintakautta tahansa. Kuoro kaikille -toiminta on maksutonta eikä vaadi ennakkoilmoittautumista. Tervetuloa joukkoon!

No skill requirements, come as you are. Choir practice at Leppävaara Church, Wednsdays (dates below) from 6pm. to 7.15pm. No pre-registration required.

Ke 21.2. harjoitukset ovat valitettavasti peruuntuneet. Seuraava Kuoro kaikille -harjoitus ke 6.3.

Kevätkaudella 2024 harjoitukset Leppävaaran kirkolla joka toinen keskiviikko klo 18-19.15 seuraavasti:

ke 24.1.

ke 7.2.

ke 21.2. PERUTTU

ke 6.3.

ke 20.3.

ke 3.4.

Kuoro kaikille -toimintaa ohjaa Leppävaaran seurakunnan kanttori Outi Noponen.

Kysy lisää: outi.noponen(at)evl.fi, p. 040 513 0869

Kanttori