Oodi-kuorolaiset hymyilevät ryhmäkuvassa.

Laulamisen riemua Espoon seurakunnissa

Mikä onkaan mukavampi ja palkitsevampi harrastus kuin laulaa kuorossa tai soittaa yhdessä? Espoon seurakunnissa toimii kymmeniä erilaisia kuoroja lapsista senioreihin saakka. Joukossa toimii myös muutama soitinryhmä.

Musiikkiryhmien tärkeimpänä tehtävänä on rikastuttaa seurakuntiemme jumalanpalveluselämää. Ohjelmaan kuuluu myös monissa kuoroissa konsertteja, retkiä ja muuta mukavaa yhdessäoloa.

Haluat sitten laulaa suuria kirkkomusiikkiteoksia, gospelia, virsiä tai muuta hengellistä musiikkia, löydät varmasti kuoron Espoosta. Vaikka kuorot on esitelty näillä sivuilla seurakunnittain, olet lämpimästi tervetullut yli seurakuntarajojen mukaan toimintaan. Kuorojen johtajat kertovat mielellään lisää kuoroistaan ja miten toimintaan pääsee mukaan.

Espoonlahden seurakunta
Leppävaaran seurakunta
Olarin seurakunta
Tapiolan seurakunta
Tuomiokirkkoseurakunta

Tapiolan kirkon kuoro laulaa Hannu Jurmun johdolla.