Musiikkia Suvelan kappelissa

Suvelan kappeli on suosittu konserttitila sen hyvän akustiikan ja keskeisen sijainnin vuoksi. Tervetuloa konsertteihimme!

Konserttisarjat

Syksyisin ja keväisin Suvelan kappelilla järjestetään konserttisarjoja, joihin on pääsääntöisesti vapaa pääsy. Katso tulevat musiikkitilaisuuden tästä!

Lauletaan yhdessä!

Suvelan kappelissa harjoittelee kaksi lauluryhmää. Jos sinua kiinnostaa tulla mukaan, klikkaa alta lisää tietoa ja tule mukaan!

Lauluyhtye Papas no Mamas esiintyi ja nauratti yleisöä Suvelan kappelin avajaisjuhlassa syksyllä 2016.

Kanttori
Suvelan kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
Kirstintie 24
02760 Espoo

Vastuualue: Suvelan kappeli, nuoriso- ja rippikoulutyön painopistealue, nuorten ja nuorten aikuisten Exodus-kuoro.