Kaikille kansoille – lähetyksen kahvit

Lähetystyön monipuolinen ryhmä, jossa vierailijoita, alustuksia, videoklippejä jne. Aloitamme kahvilla Tapiolan kirkon kahvila Valossa. Jatkamme Pylvässalissa rukouksella tai hartaudella, jonka jälkeen on joko tietoisku päivän aiheesta tai kuuntelemme vierailijaa.

Aika ja paikka: maanantaisin 15.1., 12.2., 18.3., 8.4, ja 6.5. klo 13 Pylvässali, Tapiolan kirkko

Lähetystilaisuudet keväällä 2024

Tapiolan kirkon messun klo 10 ja kirkkokahvien jälkeen, noin klo 11.45 seurakuntasalissa

su 11.2. Vainoa ja herätystä. Terveisiä Egyptin kristityiltä. Vierailija Jaakko Rahja, Open Doors. Mukana myös Riitta Hulmi.

su 14.4. Omankielinen Raamattu muutosvoimana. Raamatunkäännöstyö Intiassa. Vierailija Satu Toukkari, Pipliaseura. Mukana Riitta Hulmi.

Ks. lisää: Kaikille kansoille – lähetyksen kahvitLinkki avautuu uudessa välilehdessä