Alla tulevia konsertteja Leppävaaran seurakunnassa. Yhteislaulua on myös tarjolla!

Tarkempia tietoja löytyy linkkejä klikkaamalla. Kaikkiin konsertteihin on vapaa pääsy.

Konsertteja

la 23.3. O. Gjeilo: Sunrise Mass -kuorokonsertti I  Leppävaaran kirkko. Mukana Leppävaaran Kirkon Kamarikuoro.

su 24.3. O. Gjeilo: Sunrise Mass -kuorokonsertti II Tapiolan kirkko. Mukana Leppävaaran Kirkon Kamarikuoro.

la 13.4. Lastenmusiikkikonsertti Karakappeli

su 19.5. Lauluja lasten teille -konsertti Tapiolan kirkko. Mukana Leppävaaran seurakunnan Muskarikuoro Huiske.

su 26.5. Kamarikuoron kevätkonsertti Leppävaaran kirkko

Yhteislauluja kanttorin kanssa Karakappelilla

Laulaminen tekee ihmiselle monella tavalla hyvää!

Kanttorit laulattavat kerran kuussa helmi-toukokuussa perjantaisin klo 13 Karakappelilla yhteislauluja.

Kesto noin 45 min.

Vielä ehdit laulamaan pe 12.4. ja pe 10.5. klo 13. Tervetuloa mukaan leppoisaan lauluhetkeen!

Kuoroja ja musiikkiryhmiä

Leppävaaran seurakunnassa toimii useita kuoroja ja soitinryhmiä monentasoisille ja eri-ikäisille musisoijille. Jos sinua kiinnostaa laulaminen tai soittaminen, tule ihmeessä mukaan. Yhdessä musisointi on hauskaa ja antaa paljon. Musiikilla on tutkimusten mukaan uskomaton kyky hoitaa ihmisen mieltä ja kehoa.

Osa kuoroista ja soitinryhmistä esiintyy messuissa ja muissa tilaisuuksissa, mutta osa ryhmistä musisoi vain omaksi ilokseen. Ei siis huolta, jos esiintyminen pelottaa - jokaiselle musiikista kiinnostuneelle löytyy paikka!

Näitä sivuja päivittää Outi Noponen.

02650 Espoo

Vastuualue: A-kanttori, musiikin työalavastuu ja konserttitoiminta

02650 Espoo

Vastuualue: Leppävaaran Kirkon Kamarikuoro, Kirkkokuoro, lauluyhtye Moodi, vaskiyhtye Pilgrim Brass.

Musiikkileikkikoulunopettaja

Vastuualue: muskarit ja muskarikuoro Huiske