Alle kouluikäiset Olarin seurakunnassa

Kaksi piirrettyä pikkupupua leikkii.

Olarin seurakunta tarjoaa lapsille ja perheille
monenlaista toimintaa.

Tuemme perheitä arjen keskellä, järjestämme vertaistukea vanhemmuuteen ja annamme kasteopetusta kertomalla lapsille ja perheille rakastavasta ja välittävästä Jumalasta. Seurakuntamme lapsille ja perheille järjestettäviä toimintaa ohjaavat seurakuntamme perhetyöntekijät ja lastenohjaajat.
Toimintaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, lukuun ottamatta muskaritomintaa, päiväkerhoja, leirejä ja retkiä.

Ajankohtaisimmat tapahtumat ja toiminnat saat suoraan sähköpostiisi noin kerran kuussa Perheiden Postissa. Tilaa Perheiden Posti laittamalla sähköpostia perhetyöntekijä Hennalle osoitteeseen henna.sadonkorpi@evl.fi

Olarin seurakunnan

Henkilökohtaista tukikeskustelua vanhemmille arjen haasteista ja huolista arkisin klo 9-15.

Voit keskustella perhetyöntekijän kanssa asioista, joihin kaipaat kuuntelevaa korvaa ja apua perheeseen liittyvän tilanteen selvittämiseksi. Voit ottaa yhteyttä soittamalla, tekstiviestillä tai sähköpostitse, mutta henkilökohtaisia keskustelutapaamisia emme toistaiseksi järjestä.

Perhetyöntekijä p. 040 503 7622 tai paula.bruce-haatainen@evl.fi

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa:

Olarin lapset ja perheet (Facebook)

Olarin perheet (Instagram)

Perhetyöntekijä