Tapiolan seurakunnan harrasteryhmät

Äiti Teresa -piiri

Neulomme Äti Teresa -peittoja maanantaisin klo 13–15 Tapiolan kirkolla. Malle Münter, 040 755 6797.

Hiljaisuuden maalaus

Ryhmä täynnä – varasijalle voi yhä ilmoittautua

6 krt. ma 15.1. klo 18.00 – ma 9.12. klo 18.00 Tapiolan kirkko

Hiljaisuuden maalauksessa pääset luomaan akryylimaaleilla värejä, viivoja ja tekstuureja, joita yhdessä jaettu hiljaisuus nostaa mieleesi.

Aika: Kuusi kertaa vuoden 2024 aikana kokoontuva vakituinen ryhmä
Paikka: Tapiolan kirkko, Pylvässali, Kirkkopolku 6, 02100 Espoo
Osallistujamäärä: max. 16
Materiaalimaksu: 20 € / koko vuosi (ilmoittautuminen kattaa kaikki kerrat, maksua ei palauteta esteen sattuessa)
Ilmoittautuminen 1.1.2024 mennessä: Ilmoittaudu mukaan Hiljaisuuden maalaukseen tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Lisätietoja: karoliina.makela@sanamalja.fi

Osallistua voi kuka tahansa 15 vuotta täyttänyt. Aiempaa kokemusta maalaamisesta tai omia välineitä ei tarvita.

Ohjaaja esittelee ensimmäisen kerran aluksi välineet, antaa käytännön vinkkejä alkuun pääsemiseksi ja johdattaa sitten osallistujat hiljaisuuteen.

Maalaamisen aikana on mahdollisuus pyytää neuvoja ohjaajalta. Lopuksi pidetään lyhyt päätösrukous.

Maalauspäivät: ma 15.1., ma 11.3., ma 6.5., ma 19.8., ma 14.10. ja ma 9.12. Kellonaika on aina 18.00-20.00 ja kullekin kerralle on oma teemansa.

Hiljaisuuden maalaukseen ryhmän johdattaa tapiolalainen retriitinohjaaja Karoliina Mäkelä. Hän ohjaa retriittien lisäksi luovia maalaus- ja kirjoitustyöpajoja Sanamaljassa.

Lukupiiri

Ryhmän ohjaaja Riitta Linnapuomi lukee ääneen yhdessä valittua kirjaa tiistaisin klo 13–15 Tapiolan kirkolla.

Käsityöpiiri

Puikot viuhuvat keskiviikkoisin klo 10–12 Tapiolan kirkolla. Neulomme omien käsitöiden lisäksi tossuja seurakunnassa kastettaville vauvoille ja sukkia seurakunnan nuorisotoiminnassa mukana oleville isosille. Ryhmää ohjaa Helena Tynnilä.

Kristillinen meditaatio

Ryhmä on kaikille avoinLinkki avautuu uudessa välilehdessä eikä siihen tarvitse ilmoittautua eikä sitoutua. Ei edellytä aiempaa kokemusta meditaatiosta. Meditoimme The World Community for Christian Meditation -perinteen mukaan (wccm.orgLinkki avautuu uudessa välilehdessä).  Kokoonnumme to 18.1.–16.5.2024 klo 19 Tapiolan kirkolla.

Hiljaisuuden jooga®

Tuoliharjoitus -ryhmä perjantaisin 23.2.–22.3.2024 klo 13–14. Ryhmä kokoontuu 5 kertaa. Osallistumismaksu on 30 euroa ja kaikukortilla pääsee ilmaiseksi. Ilmoittautuminen ryhmään avautuu maanantaina 22.1. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ilmainen tutustuminen Hiljaisuuden joogan® tuoliharjoitukseen on perjantaina 2.2. klo 13–14.

Tästä linkistä pääset tutustumaan seurakunnan kuorotoimintaan.Linkki avautuu uudessa välilehdessä