​HalleLuja-messu

Inhimillinen meininki, taivaalliset eväät!

HalleLuja -messu joka kolmas viikko
perjantaisin klo 18!

sisäkuva Suvelan kappelista, jossa näkyy kattovaloja. Kuvan päällä on teksti: HalleLuja, inhimillinen meininki, taivaallsiet eväät. Halleluja-messu Suvelan kappelissa

HalleLuja -messu on nuorten ja nuorten aikuisten itse valmistelema messu kaiken ikäisille Suvelan kappelissa (Kirstintie 24). Tilaisuuden aikana on järjestetty lastenhoito.

Messusta halutaan sisällöstä tinkimättä helposti lähestyttävä. Mitä enemmän porukkaa on yhdessä messua tekemässä ja suunnittelemassa , sitä enemmän ne näyttävät, kuulostavat ja tuntuvat siltä!

Kun seurakunta kokoontuu, jokaisella on jotain annettavaa. Tule tekemään messua tavalla tai toisella!

Ilmoittaudu palvelutiimiin ottamalla yhteyttä tiimin työntekijään!

Palvelutiimit

Messubändi

Messubändi vastaa HalleLuja-messujen yhteislaulun johtamisesta. Bändi treenaa tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan, jotta soittotatsi kehittyy ja laulettavien laulujen lista pysyy innostavana. Bändiin ovat tervetulleita jo taidoissaan pitkälle edenneet soittajat ja laulajat. Myös hyvälle ääniteknikolle olisi tärkeä tehtävä tarjolla. Bändiin ja äänentoistoon liittyvissä kysymyksissä voi olla yhteydessä työntekijöihin.

Lastenhoitotiimi

HalleLuja -messujen lastenhoito on leppoisaa ja turvallista oleilua n. 3–6 -vuotiaiden lasten kanssa messun alusta ehtoolliseen saakka. Nuoremmat lapset tulevat mukaan vanhempiensa kanssa. Lastenhoitotiimin jäseneltä odotetaan läsnäoloa sekä halua leikkiä ja jutella lasten kanssa. Lisätietoja lastenhoidosta saat Mattelilta (puh. 050 569 0140, matteli.heikkila(ät)evl.fi)

Pizzatiimi

Viihdytkö keittiössä? Tykkäätkö tiimityöskentelystä yhteiseksi hyväksi? Tule mukaan HalleLuja-messun pizzatiimiin! Leivomme kaikkien iloksi simppeleitä mutta herkullisia peltipizzoja HalleLuja-messun pizzajatkoille. Konkreettisen ruuanvalmistamisen lisäksi pääset myös ideoimaan uutta. Et tarvitse sen kummempia kokin taitoja. Riittää että haluat työskennellä omin käsin, tykkäät toimia keittiössä sekä ennen että jälkeen syömisen, ja kykenet noudattamaan yksinkertaista reseptiikkaa ynnä muita ohjeita. Lisätietoja pizzatiimistä antaa Ida (puh. 040 653 1954, ida.reimann(ät)evl.fi)

Tuotantotiimi

Tämä porukka suunnittelee, valmistaa ja toteuttaa HalleLuja-messun screenien materiaalit sekä kirkkotilan valot. Edellytyksenä tiimiin ei ole näyttävä portfolio tai uskottava showreel, riittää että tiimin vastuualueet kiinnostavat sinua ja olet innokas oppimaan uutta. Lisätietoja työntekijöiltä.

Messuavustajat

Messuavustajat auttavat pappeja messun sisällöllisissä asioissa kiinnostuksen ja osaamisen mukaan. Joka kerta tarvetta on ainakin ehtoollisen jakamisessa, mutta tiimin jäsenten kanssa voidaan suunnitella myös saarnaa, esirukousta jne. Lisätiedot Kirsi-Marjalta (0504363529, kirsi-marja.koski@evl.fi)

Juontotiimi

Juontajat antavat kasvot messulle ja vievät tilaisuutta eteenpäin. Tämä on sinua varten, joka tykkäät olla esillä ja tartuttaa iloa muihin. Lisätiedot Kirsi-Marjalta (0504363529, kirsi-marja.koski@evl.fi)