Chorus Domus -kuoro harjoittelee Kauklahden kappelissa.

Aikuisten kuorot ja lauluryhmät

• CHORUS DOMUS

Chorus Domus on monipuolista kirkkomusiikkia laulava sekakuoro, joka harjoittelee Espoon tuomiokirkon seurakuntatalossa torstaisin klo 18-20.
    Tiedustelut kanttori Petri Koivusalo, petri.koivusalo(ät)evl.fi.
    Osoite: Kirkkoranta 2 , 02770 Espoo.

• EXODUS-kuoro nuorille ja nuorille aikuisille
    Monipuolista, haastavampaakin musisointia ja stemmalaulua, painopiste gospelissa ja tämän ajan hengellisessä musiikissa.
    Kuoro kokoontuu torstaisin: Espoon tuomiokirkon srk-talossa klo18.30-20.30(-21). Ei koelaulua.
    Tiedustelut: kuoron vetäjä Anna-Liisa Haunio, 040 765 2160 tai anna-liisa.haunio(ät)evl.fi.
    Osoite: Espoon tuomiokirkon seurakuntatalo, Kirkkoranta 2, Espoo
    Lisätiedot: nuorten kuoro Lujakallion sivullaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• KUORO KAIKILLE

Kuoro kaikille kokoontuu parittomien viikkojen torstaisin klo 18-19.15 Espoon tuomiokirkossa.
    to 15.2. - Harjoitus tuomiokirkossa
    Huom! to 29.2. ei harjoitus (tuomiokirkossa on kuorokonsertti, tervetuloa kuuntelemaan klo 19!)
    to 7.3. - Harjoitus tuomiokirkossa
    to 14.3. - Harjoitus tuomiokirkossa

• Teemme hengitys- ja ääniharjoituksia ja laulamme ohjelmistoa, johon kaiken tasoiset laulajat pääsevät mukaan. Kuorossa ei ole sitoutumis- tai esiintymisvelvollisuutta. Tervetuloa tutustumaan omaan, ainutlaatuiseen ääneen, rentoutumaan ja laulamaan yhdessä. Kuoroa johtaa kanttori Sheldon Ylioja.

• Lisätietoja antaa kanttori Sheldon Ylioja, sheldon.ylioja(ät)evl.fi, p. 040 590 0730
    Osoite: Espoon tuomiokirkko, Kirkkopuisto 5, 02770 Espoo

• LAAKSOLAHDEN LAULURYHMÄ
    - Harjoitukset Laaksolahden kappelissa parillisten viikkojen keskiviikkona klo 18 alk. 6.9.
    - Esiintymisiä lähinnä Viherlaaksolahden alueen tilaisuuksissa.
    - Ohjelmistossa mm. gospelmusiikkia ja vanhoja hengellisiä lauluja.
    Lauluryhmää ohjaa Kari Jutila, p. 041 439 0127
    Osoite: Laaksolahden kappeli, Ylänkötie 16, 02730 Espoo

• SUVELAN KAPPELIKUORO

Ryhmä kokoontuu maanantaisin Suvelan kappelissa klo 16.30-17.30. Tervetuloa uudet ja vanhat laulajat! Ei koelaulua.
    - Ohjelmistossa hengellisiä esim. Tuomaslaulukirjojen lauluja kitaran, pianon ja rytmisoittimien säestyksellä.
    - Kuoro toimii pääasiassa esilauluryhmänä seurakunnan tilaisuuksissa, joskus esiintymisiä kuoron tapaan. Innostunut joukko on kokonsa puolesta pienen kuoron mitoissa (n. 15 laulajaa). Tervetuloa mukaan!
    Kuoroa johtaa Liina Krell liinamaaria@gmail.com
    Osoite: Suvelan kappeli, Kirstintie 24, 02760 Espoo

Tuike -kuoro
Lapsikuorojen nuorimmaiset, eli Tuike-kuorolaiset keväällä 2019 kuoroleirillä

Lapsikuorot Tuike, Hohde, Säihke ja nuorten laulajien Välke-kuoro

Ilmoittautuminen sähköisesti alla olevan kuorokohtaisen linkin kautta. Tammikuussa on hyvä hetki hypätä mukaan kuoroon! Kevätkausi alkaa viikolla 2.

Kuorot ja niiden kokoontumisajat ja -paikat

Maanantaisin harjoittelee lapsikuoro Säihke (7-10-vuotiaille) Kauklahden kappelissa (os. Kauppamäki 1) klo 17.30-18.30. Kuoroa johtaa Iida-Maria Ruusukallio. Ilmoittaudu Säihke-kuoroon tästä linkistä: Säihke-kuoroonLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Torstaisin Auroran kappelissa harjoittelevat (os. Heiniemenpolku 1):

Kuoronjohtajien sähköpostiosoitteet ovat: etunimi.sukunimi@evl.fi

Syksyn 2023 lapsikuorojen tapahtumia

Kuoroleiri Solvallan urheiluopistolla pe 29.9.-1.10.2023.

Muita tapahtumia

Tuike-kuoro on mukana perhemessussa su. 17.9, joka järjestetään SyysMatin Markkinoiden aikaan.

Tuike, Hohde ja Säihke: Lasten Kimuralli -konsertti Tapiolan kirkossa su 29.10.2023. Mukana sata laulavaa lasta + bändi

Tuike, Hohde, Säihke ja Välke: joululaulajaiset Auroran kappelissa to 14.12.2023 klo 17

Kuoroharrastuksen hyviä puolia

• Kuoro tukee monipuolisesti lapsen kasvua ja kehitystä.
  • Laulaminen rentouttaa ja tuo hyvää mieltä.
  • Kuoroharrastus on ilmaista, vain leireistä ja retkistä peritään pieni omavastuu.
  • Kuorossa laulaminen on harrastus, jonka parissa voi jatkaa vaikka koko ikänsä.
  • Kuorolaiset saavat esiintymiskokemusta, kavereita ja hyvän lauluvaraston.
  • Yhdessä laulaminen kehittää sävelkorvaa ja antaa hyvän pohjan soitinopinnoille.

Lapsikuoroilla on vaihtelevaa ohjelmaa

Tässä menneitä tapahtumia ja esiintymisiä.

• Toukokuu 2022 Välke-kuoron matka Kuressaareen ystävyysseurakunnan vieraaksi
  • Syyskuu 2021 Perhemessu Espoon tuomiokirkossa Välke
  • Lokakuu 2021 Musiikkivideon kuvaus (Hohde)
  • Lokakuu 2021 Pekka Simojoen konsertti Suvelan kappeli (Välke/ Tuike)
  • Marraskuu 2021 Kuorojen adventtikonserttti " TÄHTITAIVAS" Espoon tuomiokirkossa.
  • Toukokuulle 2020 kuoroille oli suunnitteilla päivämatka Viron Kuressaareen, mutta matka valitettavasti peruuntui koronapandemian vuoksi
  • ”Laulu ja laulun tarina” -konsertti Laaksolahden kappelissa 23.1.2020
  • Tuike mukana messussa Auroran kappelissa 3.2.2019
  • Välke-kuoro Helsingin Saksalaisessa kirkossa su 17.3.2019 nuorten muusikoiden Yhteisvastuukonsertissa