Eläkeläiskerhot Tapiolassa

Avoin keskiviikkokerho

Kiinnostavia luentoja, teatteria ja yhteislaulua. Tätä kaikkea on avoin keskiviikkokerho, joka kokoontuu keskiviikkoisin klo 13 Tapiolan kirkolla. Katja Hero, 050 583 6909. Keskiviikkokerhojen tilaisuuslistaan pääset tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ikämiespiiri

kokoonstuu joka to klo 14–15.30 Tapiolan kirkolla.

Tapiolan kirkon keittolounas

Kirkolla lounastetaan Linkki avautuu uudessa välilehdessäyhdessä torstaisin klo 11.30 Kahvila Valossa. Mobilepay, kortti-, tai käteismaksu tasarahalla lippaaseen (Yhteisvastuukeräys, Kirkon ulkomaan apu tai Tapiolan seurakunnan Lähetystyölle). Keittolounaan hinta 5 € aikuiset, lapset 2 €, alle 3-v. ilmainen. L,G. Leipä, leikkeleet, kahvi, tee, mehu, pulla ja keksi sisältyy hintaan.

Muut Espoon seurakuntien diakonialounaat löytyvät tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä