Nuorten aikuisten toiminta Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa

Nuori aikuinen? Ei enää alaikäinen eikä vielä ehkä ihan aikuinenkaan? Ehkä sellainen on nuori aikuinen.

Jos tunnet kuuluvasi tähän ryhmään, etkä enää innostu esim. isoskoulutuksesta, tule mukaan nuorten aikuisten toimintaan! Tehdään yhdessä meitä kiinnostavaa toimintaa.

Ehkä pohdit elämän suuria kysymyksiä ja olet vilkuillut Raamattuakin? Silloin L10T-koulutus voi olla sinua varten. Koulutus perustuu Luukkaan evankeliumin 10. lukuun ja voi avata uudenlaisia näkymiä elämääsi.

Tai ehkä olet jo jättänyt taaksesi nuoruuden, mutta muistat hyvin, millaista sekasotkua ja tuskaakin jos ei iloakin se saattoi olla? Kiinnostaisiko sinua alkaa tukihenkilöksi nuorelle, joka kipuilee vielä nuoruuden tuskassa ja jolle sinä voisit olla mallina ja esikuvana nuoruuden tuskista selviämisestä? Ota yhteyttä: Pia, pia.harkonen(ät)evl.fi, tai Sari, sari.vikstrom-kivioja(ät)evl.fi.

Tai tule tekemään uutta HalleLuja-messua nuorille ja nuorille aikuisille! Tehtäviä on pitsan paistosta bändihommiin. Ja lopuksi otetaan pitsaöverit yhdessä! Kysy lisää: Sami, sami.marte(ät)evl.fi

Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa nuorten aikuisten työstä vastaa Sanna Ylitolonen. Kysy lisää ja vaikka ehdota uutta: sanna.ylitolonen(ät)evl.fi.

Muutakin toimintaa löytyy, katso lisää linkistä alhaalta!

Nuorten aikuisten tapahtumat Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa

Erityisnuorisotyönohjaaja
Laaksolahden kappeli Tuomiokirkkoseurakunta Viherlaakson kappeli
Kirkkokatu 10
02770 Espoo

Vastuualue: Laaksolahden ja Viherlaakson kappelit, erityisnuorisotyö

Seurakuntapastori
Laaksolahden kappeli Tuomiokirkkoseurakunta Viherlaakson kappeli
Viherkalliontie 2
02710 Espoo

Vastuualue: Viherlaaksolahti, yleinen seurakuntatyö ja nuorisotyö.