äidit ja lapset istuvat viltin päällä ulkona ja leikkivät kesäperhekahvilassa yhdessä
Perkkaan kesäperhekahvilan tunnelmia. Kuva: Eira Salakka

Perhetoiminta:

Perhekerho on vanhempien ja alle kouluikäisten lasten yhteinen kerho, mihin ovat tervetulleita myös isovanhemmat ja muut lasta hoitavat aikuiset.

Avoimessa perhekerhossa ja perhekahvilassa lapset ja vanhemmat ovat yhdessä. Askartelemme, leikimme, pidämme hartaushetken ja tarjoamme mukavaa yhdessäoloa lapsille ja heitä hoitaville aikuisille.

Vauvaryhmämme/Esikkomme on tarkoitettu ensimmäisen lapsen saaneille äideille ja heidän vauvoilleen. Myös isät ovat lämpimästi tervetulleita. Ryhmät ovat vertaisryhmiä, jossa keskustellaan uuden elämäntilanteen herättämistä kysymyksistä ja kokemuksista liittyen mm. vauvan hoitoon, kasvatukseen ja parisuhteeseen.

Koronatilanteesta johtuen osaan avoimista perhekerhoista ja vauvaryhmistä ilmoittaudutaan etukäteen.

Perhekerhot- ja kahvilat:

Perhekerho
Kuva Vesa Ranta / Kirkon kuvapankki.

Kasvatuksen asiantuntija
Espoon seurakuntayhtymä