Jotain puuhaa lapselle koulun jälkeen?

KEVÄT 2024

Espoonlahden seurakunnassa on tarjolla iltapäiväklubeja alakouluikäisille. Perinteinen Kaskiklubi toimii Latokaskessa Kaskikappelin tiloissa. Muut kevään toimintaklubit toimivat Mäntykappelilla ja Espoonlahden kirkolla.

Kaskiklubi ti ja to klo 13-15.30
(Kaskikappeli, Kaskipiha 5, 02340 Espoo)

Kaskiklubi on 1.-4. luokkalaisille. ​​​
Leikitään, liikutaan, askarrellaan, ulkoillaan, hiljennytään hartauteen. Kaikille välipala (hyödynnämme myös hävikkiruokaa tarjoiluissa). Mahdollisuus tehdä myös läksyt.

Kausimaksu: 45€ (kerran viikossa käyvät) / 90€ (kaksi kertaa viikossa käyvät)

Kaskiklubi on täynnä. Voit ilmoittautua jonoon: monica.purtilo@evl.fi

Toimintaklubit
Tekemistä heti koulun jälkeen? Kyllä kiitos! Toimintaklubeissa on välipala, mahdollisuus tehdä läksyjä sekä klubin teeman mukaista toimintaa lastenohjaajien johdolla. Mikäli lapsen koulu loppuu hieman myöhemmin, klubille on mahdollista tulla hieman myöhemminkin - kunhan koulusta kerkeää. Klubien hinta 45€/kausi.

Toimintaklubit ovat klo 13-15.30, kevätkaudella ti 9.1.-28.4.2024.

Maanantaisin: Kokkaava klubi, Mäntykappeli
Torstaisin: Kokkaava klubi, Espoonlahden kirkko

Ilmoittautumislinkki klubitoimintaan

JunnuSode
Pe klo 16-18, Sode (Soukantie 13).
Avointa toimintaa 1.-6. luokkalaisille. Sodessa voit pelata lautapelejä, leikkiä piilosta, löhötä sohvalla sekä nauttia kaakaosta. Maksuton välipala tarjolla klo 16-16.30.

Kaksi koululaista värittää värityskuvaa.
Koululaisten klubissa tehdään kaikenlaista kivaa!

kasvatuksen sihteeri
Espoonlahden seurakunta