Kammarkören Novena esiintyi Espoon tuomiokirkossa jouluna 2014.
Espoon barokki on esittänyt monet kerrat vanhaa musiikki Espoon tuomiokirkossa.

Tapahtumia Espoon tuomiokirkossa

Hyvä kävijä! Viereinen listaus antaa nähtäväksi murto-osan Espoon tuomiokirkon tulevista tapahtumista. Siksi kannattaa katsoa myös tapahtumahausta Linkki avautuu uudessa välilehdessälisää tilaisuuksia tilavalinnalla Tuomiokirkko.

Espoon tuomiokirkossa järjestetään toistasataa tilaisuutta vuosittain. Messu pidetään joka sunnuntai ja pyhäpäivinä klo 10 ja lisäksi pidetään teemallisia messuja, kuten Pysäkki-messu ja perhemessu.

Konsertteja on lähes joka viikko, ja varsinkin pääsiäisen sekä joulun aikaan konsertteja on lähestulkoon päivittäin. Kesällä on tarjolla Suvisunnuntain iltamusiikkiLinkki avautuu uudessa välilehdessä -konsertteja, joihin on vapaa pääsy.

Kirkko on avoinna syyskuusta toukokuuhun ti–pe klo 10–17 ja la–su klo 10–18. Maanantaisin kirkko on suljettu. Kesä-, heinä-, elokuussa kirkko on avoinna joka päivä klo 10–18.

Tervetuloa tuomiokirkon tilaisuuksiin tai vain nauttimaan keskiaikaisen kirkon rauhoittavasta tilasta!